Dobrý den, Tomáši,
děkujeme za Váš čas věnovaný servisu prodejny Ostrava Centrum. Každá zkušenost je velmi cenná a pomáhá nám se zlepšováním našich služeb a servisu.
Je nám líto, že návštěva prodejny neproběhla dle Vašeho očekávání. Zpětnou vazbu předávám kolegům dané prodejny, kolegové celou situaci znovu prověří a věříme, že Vás budou brzy kontaktovat.
S přáním hezkého dne
Tereza
Dobrý den, Petře,
děkujeme za Váš čas věnovaný servisu prodejny Ostrava Centrum. Každá zkušenost je velmi cenná a pomáhá nám se zlepšováním našich služeb a servisu.
Je nám líto, že návštěva prodejny neproběhla dle Vašeho očekávání. Kolegové nás bohužel informovali, že na základě technických problémů nejsou nyní tyto informace na stránkách dostupné.
Z tohoto důvodu vždy doporučujeme nejdříve na danou prodejnu zavolat a s kolegy se domluvit na rozsahu nabízených služeb (také i např. z důvodu čekací doby na servis).
Budeme však rádi, když Vás stále budeme moci přivítat na některé z našich prodejen či na e-shopu, abychom Vás přesvědčili, že i přesto že se tato návštěva nevydařila, najdete u nás mnoho dalších služeb, se kterými můžete být spokojen.
S přáním hezkého dne
Tereza
Dobrý den, Patriku,
děkujeme za Váš čas věnovaný recenzi servisu na naší prodejně. Každá zkušenost je velmi cenná a pomáhá nám se zkvalitněním našich služeb.
Je nám líto, že jste nebyl se službami na prodejně spokojen. Servis a podmínky servisu jsou na každé prodejně individuální a každá prodejna si tak stanovuje své. Prodejna Ostrava - Centrum vzhledem ke své velikosti a kapacitě má nastaveno, že úkon broušení bruslí provádí do druhého dne, a proto vždy doporučujeme se s prodejnou předem telefonicky spojit a informovat se u nich o možnostech servisu.
Za komplikace se samozřejmě velice omlouváme.
S láskou ke sportu
Karolína