Partnerský prodej marketplace na decathlon.cz
Začněme od začátku: co je Marketplace?
Marketplace je web, kde mohou nezávislí obchodníci prodávat své produkty. Jeho cílem je nabízet širokou škálu produktů na jednom místě. DECATHLON pro nás navíc vystupuje jako spolehlivá třetí strana, která zákazníkům poskytuje obvyklou kvalitu.
Co to znamená ve skutečnosti? Garantujeme bezpečnost platby, kvalitu produktů a zákaznický servis.
Proč se DECATHLON rozhodl vytvořit Marketplace?
Naším cílem je stále zpřístupňovat sport všem a pomáhat našim zákazníkům cítit se každý den dobře. Kromě toho chceme rozšířit bohatou nabídku produktů souvisejících se sportem, pohodou a fitness.
Proto jsme se rozhodli zahájit spolupráci s partnery vybranými našimi týmy a důkladně prověřenými, abychom mohli nabízet ty nejlepší produkty a poskytovat našim zákazníkům co nejlepší zkušenosti.
Jak si vybíráme partnery?
Výběr je prováděn s velkou pečlivostí. Vždy dbáme na to, aby značky, se kterými spolupracujeme, splňovaly naše přísné požadavky.
Jak poznám produkty od partnerů?
Zda zboží spadá do partnerského prodeje poznáte zcela jednoduše. Přímo u produktu uvádíme, kdo produkt "Prodává a odesílá".
Jak konkrétně probíhá proces nákupu?
Základním principem Marketplace je zpřístupnění více partnerů v rámci jednoho nákupu. Způsob, lhůta dodání a ceny liší podle partnerů.
Jaký je proces vrácení?
Produkty od našich partnerů nelze vrátit na našich prodejnách.
Uvidíte však, že proces vrácení je velmi snadný.
Jak to funguje?
Produkt vrátíte v původním obalu přímo našim partnerům. Přímo od nich dostanete informaci, jak produkt vrátit. Náklady na vrácení nesou naši partneři. Peníze vám budou vráceny do 14 pracovních dnů od obdržení balíku poštou.
Jaká je lhůta pro vrácení?
Máte 30 dní na vrácení produktů (nových a nepoužitých, pouze vyzkoušených), které vám nevyhovují. V případě výměny můžete nevyhovující produkt vrátit a zadat novou objednávku.
Kde najdu fakturu?
Fakturu obdržíte od prodejce e-mailem po odeslání objednávky nebo bude součástí zásilky. Pokud jste žádnou fakturu neobdrželi, kontaktujte zákaznický servis Decathlonu.
Naši partneři
Informace o procestu vrácení najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách konkrétního partnera.
Máte další otázky ohledně Marketplace?
Nejčastěji kladené otázky našich zákazníků: