Template not found : cartridges.
1 až 10 z 14 hodnocení
Velmi spokojen/a
Velice ochotný personál na oddělení servisu.
Pánům děkuji.
Přečtěte si více
Pánům děkuji.
Velmi spokojen/a
Dnes jsem využil objednání přes internet a vyzvednutí (běžeckého pásu )osobně na Prodejně .
Velká spokojenost velmi vstřícný a profesionální zaměstnanci. Poradili ,vysvětlili a vše vyřízeno do 10 minut. Moc děkuji a určitě využiji Decathlon zase !
Přečtěte si více
Velká spokojenost velmi vstřícný a profesionální zaměstnanci. Poradili ,vysvětlili a vše vyřízeno do 10 minut. Moc děkuji a určitě využiji Decathlon zase !
Spokojený/á
O víkendu akorát delší čekání, ale s Řím musí člověk počítat:)
Přečtěte si více
Velmi spokojen/a
Kvalitně odvedená práce při seřízení lyží a bot.
Přečtěte si více
Velmi spokojen/a
Chtěl bych moc pochválit a poděkovat za pana Kratochvílá který mi velice ochotně a profesionálně pomohl s polepem přilby.
Přečtěte si více
Velmi spokojen/a
Rychle, levně, kvalitně.
Přečtěte si více
Velmi spokojen/a
Vše perfektní.
Přečtěte si více
Velmi spokojen/a
Rychlost kontroly
Přečtěte si více
Spokojený/á
Slečna, co přijímala kolo na servis byla velmi příjemná a ochotná, pomohla, poradila, zařídila. Za to velké díky. Jediná chybička byla, že jsem dopředu upozorňovala, že kolo si můžu vyzvednout do osmi dnů, pak že jsem 14 dnů mimo Evropu. Přesto jsem musela poslední den volat a ověřovat, jestli je servis hotový.
Přečtěte si více
Velmi nespokojený
Po vyzvednutí kola z garanční prohlídky jsem zjistila ze brzdy nejsou stále seřízeny i když jsem na to upozorňovala. Následovalo přibližně hodinové seřízení brzd stylem pokus omyl, pravděpodobně ne kvalifikovaným servisním technikem. Kolo bylo v servisu více než týden, očekávala jsem, že při převzetí bude vše v pořádku a a hotové. Věc na kterou jsem upozorňovala, že je potřeba vyřešit. Vyřešena vůbec nebyla. Na základě toho nejsem z kvalitou servisu příliš spokojena.
Přečtěte si více
Reakce prodejny
Dobrý den,
děkujeme za Váš čas věnovaný recenzi prodejny Brno Ivanovice. Každá zkušenost je velmi cenná a pomáhá nám se zlepšováním našich služeb a servisu.
Je nám líto, že návštěva prodejny neproběhla dle Vašeho očekávání. Zpětnou vazbu předávám vedení dané prodejny, kolegové celou situaci znovu prověří a věříme, že Vás budou brzy kontaktovat.
S láskou ke sportu
Kristýna