VAN RYSEL

Silniční kolo RCR Pro Shimano Ultegra DI2 se snímačem výkonu

137 999 Kč
Kód : 8771104

Kolo bylo navrženo pro jezdce, pro které je rovnováha mezi aerodynamičností, lehkostí a tuhostí nejdůležitější. RCR jako Racer, což vystihuje jeho DNA.

Aktuálně naše nejdokonalejší kolo, které jsme vyvíjeli a testovali ve spolupráci s odborníky na aerodynamiku. Dokonalá rovnováha mezi výkonem a radostí z jízdy! RCR či RCR Pro: vyberte si sami!

Barva: Tmavě mahagonová

  • XS Není skladem
  • S Není skladem
  • M Není skladem
  • L undefined
  • XL Není skladem

Získejte +13799 bodů za nákup tohoto produktu  

Naše služby:

  • Výměna a vrácení do 365 dní zdarma
  • Vyzvednutí na prodejně vždy zdarma
  • Doprava zdarma od 1700 Kč
    (nevztahuje se na produkty marketplace a nadrozměrné zásilky)

Klíčové vlastnosti

Efektivní přenos energie

Rám i vidlice ze 100% karbonu.

AERODYNAMIKA

Rám a vidlice ověřené v aerodynamickém tunelu.

NÍZKÁ HMOTNOST

7,2 kg ve vel. M (montáž TLR).

BRZDNÁ SÍLA

Hydraulické kotoučové brzdy pro účinné postupné brzdění.

UNIVERZÁLNÍ VYUŽITÍ

Převody 2×12.

Technické informace

Řada RCR

Řada RCR uspokojí všechny cyklisty, kteří chtějí kompletní kolo bez kompromisů. Výkon je prioritou. Profil každé trubky byl propočítán tak, abychom dosáhli co největší účinnosti v hlavních úhlech větru (-15° / +15°).
Toto kolo patří do kategorie lehkých aerodynamických kol: zajišťuje optimální kombinaci nízké hmotnosti, tuhosti a aerodynamiky.
Pokud hledáte kolo, s nímž dokážete zvítězit na každém místě, model RCR je tu pro vás.

Jak se liší model RCR od modelu RCR PRO?

Karbonový rám je určený především svou geometrií, svým tvarem a layupem. Layup znamená uspořádání karbonových vláken. Všechna vlákna totiž nemají stejné vlastnosti.

Rám modelu RCR je vyroben pouze z vysokomodulových karbonových vláken. Rám modelu RCR PRO je vyroben z výjimečných vláken, která umožňují zvýšit tuhost rámu na nejnamáhanějších místech a současně o něco snížit hmotnost rámu.

Díky tomu je model RCR PRO určený na skutečně vysoce výkonnostní jízdu.

Rám detailněji

Rám modelu RCR váží 830 g s lakem ve velikosti M. Rám modelu RCR Pro váží s lakem 790 g ve velikosti M. Vidlice modelu RCR s lakem váží 380 g ve velikosti M. Rám umožňuje montáž plášťů o maximální šířce 32 mm.

Různé barvy rámu mohou vést k mírným odchylkám v hmotnosti (+/- 50 g).

Úprava Raw Carbon

Jak název napovídá, povrchová úprava raw carbon odhaluje karbonová vlákna pod saténovým lakem.
Každý rám je jedinečný, takže je normální, že jsou viditelná vlákna na různých místech. Výhodou této volby designu je, že se nepoužívá žádná barva, což ušetří v průměru sto gramů.

Představec a řídítka

Bowdeny jsou promyšleně integrovány do řídítek, díky čemuž jsou řídítka vizuálně ucelené a lépe se udržují. Představec Deda x Van Rysel Superbox Evo je odlehčený, ale přesto má zachovánu dostatečnou tuhost. XS: 80 mm. S: 90 mm. M: 100 mm.
L: 110 mm, XL: 120 mm.
Řídítka DEDA SUPERZERO RS (karbon).
Měření Deda se provádí v krajních polohách: 400mm řídítka, měřeno mezi osami = 420 mm v popisu Deda).
Šířka mezi osami:
XS / S: 400 mm.
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm.

Sada Shimano Ultegra Di2 + snímač výkonu Stages

Kolo RCR je vybaveno sadou Shimano Ultegra DI2 12 R. Snímač výkonu je nepostradatelným doplňkem pro cyklisty, kteří chtějí zlepšovat své výkony prostřednictvím plánování tréninků.
Zvolili jsme snímače Stages Cycling, protože jsou spolehlivé a mají maximální přesnost.
Jedná se o snímač Stages Power L (na levé klice). Celková hmotnost převodů: 2717 g.

Převody Shimano Ultegra 12 R

Řadicí páčky: Shimano Ultegra R 8170. Přesmykač: Shimano Ultegra R8150. Měnič: Shimano Ultegra R 8150 (max. 34).
Kazeta: Shimano Ultegra R8100 11/30. Převodník: Shimano Ultegra R8100 52/36. Délka klik dle velikosti kola: XS/S: 170 mm. M: 172,5 mm.
L: 175 mm. Řetěz Shimano 12 R.

Údržba převodů

Pravidelná údržba soustavy přehazovačky a řetězu je velmi důležitá, zejména pokud často jezdíte po mokrých nebo prašných silnicích. Díky pravidelné údržbě prodloužíte životnost převodového systému kola.

Pro pravidelnou kontrolu stavu řetězu můžete využít tuto pomůcku:

https://www.decathlon.cz/p/merka-na-retez/_/R-p-120530?mc=8351086.

Životnost převodů

Při nákupu kola a výběru přehazovačky a řetězu je důležité vzít v potaz náklady na jejich údržbu.
Níže uvádíme orientační údaje o životnosti, které závisejí především na podobě údržby.

Průměrná životnost dobře udržovaného řetězu je 5 000 km.
Průměrná životnost kazety je 10 000 až 12 000 km. Při zanedbání údržby řetězu se vystavujete riziku častého padání řetězu, které může vést k poškození rámu kola.

Kotoučové brzdy

Kotoučové brzdy Shimano Ultegra RTCL 800 s předním kotoučem o průměru 160 a zadním 140 mm.
Kotoučové brzdy Ultegra jsou hydraulické, a tak zajišťují postupnější a výkonnější brzdění.

Je nezbytné brzdy zajet. Stačí udělat sérii 20 progresivních brzdění při nízké rychlosti (20 km/h), druhou sérii při 30 km/h. Obě brzdy musí být řádně zajeté.
Zajetí zajišťuje lepší přilnavost mezi destičkou a kotoučem.

Údržba hydraulických brzd

Hydraulické brzdy fungují v uzavřeném okruhu mezi brzdovou pákou a třmenem.
Utěsnění je zajištěno hadičkou.

Časem dojde ke ztrátě tlaku v hadičkách, což způsobí snížení účinnosti brzd. Když jde páčka zmáčknout příliš snadno a nebo se dotýká při zabrzdění řídítek, je potřeba systém odvzdušnit. Tato operace vyžaduje vhodné nástroje a know-how.

Upozornění a nastavení


Upozornění: nikdy nebrzděte naprázdno, pokud není brzda nasazená na kola, jinak hrozí, že se k sobě brzdové destičky přilepí.
Pokud se kotouč dotýká třmenu, postupujte následujícím způsobem.

Prudce zabrzděte a současně dotáhněte třmen.
Pokud problém přetrvává, přijďte na prodejnu.

Kola Shimano Ultegra 8170

Kola Shimano Ultegra C36 mají vynikající poměr tuhosti k hmotnosti. Jsou snadno přenosná a vynikají svou všestranností.
Ve srovnání s předchozími verzemi byla vylepšena aerodynamika a zejména odolnost proti bočnímu větru.
Tato kola mají kuželíková ložiska pro dobrou odolnost a snadnější údržbu.

Výška profilu: 36 mm, vnitřní šířka: 21 mm. Hmotnost páru 1488 g.

Pláště Michelin Power Cup Black

Silniční pláště Michelin Power Cup pro sebevědomou jízdu při trénincích i závodech. Tyto pláště využívají profesionální jezdci stáje Cofidis. Jsou přímo inspirované technologií MotoGP, spojují rychlost a nízký odpor při odvalování.
Díky technologii Michelin Aramid Shield a kostře 3x120 TPI jsou lehké a spolehlivé. Pryž Michelin Gum-X zajišťuje skvělé držení na silnici a dobrou stabilitu na suchém i mokrém povrchu.

700x28 : doporučený tlak 4 až 6,5 bar.
240 g.

Tubeless, nebo montáž s duší?

Doporučujeme využít Tubeless ventilek, který je v balení s kolem, a vyzkoušet bezdušovou (Tubeless) montáž.

Kola v tubeless montáži zajišťují pohodlnější jízdu a lepší výkon plášťů. Malé otvory v plášti se samy zacelí díky těsnicímu roztoku.

Duši však samozřejmě využijete v opravné sadě pro případ, že v plášti vznikne tak velká díra, že ji těsnicí roztok nedokáže zacelit.

Pozice při jízdě

Karbonová sedlovka RCR. Rozměry na základě velikosti kola: 2XS: 271.
XS: 316.
S: 331.
M: 356.
L/XL: 406.
Sedlo Fizik Argo Vento R5 nebo Fizik Antares R5 podle modelu.
Tato závodní sedla byla navržena ve spolupráci s profesionálními jezdci a mají krátkou přední část, což zvyšuje stabilitu a mírní tlak na zóny měkkých tkání.
Hmotnost: 225 g (140 mm).

Pedály

V prodeji bez pedálů.

Jak zvolit správnou velikost?

Při výběru velikosti se řiďte podle tabulky geometrie kola.
Pokud se nacházíte mezi dvěma velikostmi, můžete se řídit tímto: menší kolo s kratším rámem bude více vyhovovat cyklistům, kteří chtějí, aby kolo bylo reaktivní a dynamické. Naopak cyklisté, kteří preferují pohodlnější posed na dlouhé trasy, spíše ocení kolo s větším rámem.

Záruka

Na karbonový rám a vidlici poskytujeme záruku 5 let.

Koncepce a technologie výrobku

Složení

Rám 100% Uhlík

Pokyny k údržbě

Neperte

Nebělte bělicími prostředky

Nesušte v bubnové sušičce

Nežehlete

Nečistěte chemicky

VIDEO

Hodnocení zákazníků

Otázky a odpovědi