Platba ve 3 bezúročných platbách pro objednávky od 850 do 70 000 Kč

Rozdělte si nákup do 3 bezúročných plateb a rozložte si náklady postupně. První platba je provedena při zpracování objednávky a zbývající 2 platby jsou automaticky strženy každých 30 dní z bankovního účtu, kreditní nebo debetní karty dle Vašeho výběru. S Klarnou máte možnost nakupovat bez úroků.

Jak nakupovat s Klarnou

ikona

Krok 1

Přidejte zboží do košíku a přejděte k pokladně.

ikona

Krok 2

Zadejte požadované údaje a hned se dozvíte, jestli byla platba schválena.

ikona

krok 3

Společnost Klarna Vám e-mailem zašle potvrzení objednávky a následně se připomene s další platbou.

ikona

krok 4

Jakmile bude první platba v pořádku zpracována, i od nás poté obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.

Nejčastější dotazy ke službě Klarna

Co je to Klarna?

Klarna je jedním z předních poskytovatelů plateb v Evropě, který vlastní bankovní licenci. Společnost byla založena v roce 2005 ve Švédsku. Klarna umožňuje rychlé, jednoduché a bezpečné platby online. Další informace najdete na https://www.klarna.com/cz.

Jak bezpečná je Klarna?

Klarna zaručuje bezpečné nakupování a maximální ochranu před podvody, a to mimo jiné tím, že spolupracuje výhradně s důvěryhodnými partnery. Navíc jsou všichni zákazníci Klarny při každém nákupu chráněni ochranou kupujícího, aby byl jejich nákup online ještě bezpečnější.

Co je to aplikace Klarna?

Díky aplikaci Klarna můžete jednoduše zaplatit nebo případně změnit způsob platby, a to dokonce i po odeslání objednávky. Aplikace Vám připomene nezaplacené objednávky, a Vy tak budete mít jasný přehled o všech Vašich nákupech. Váš bankovní účet můžete například propojit s aplikací, abyste mohli zaplatit ještě rychleji jedním klikem. Více informací o aplikaci Klarna najdete na https://www.klarna.com/cz/aplikace-klarna.

Platí se poplatek za použití 3 bezúročných plateb?

Se službou Zaplaťte později ve 3 platbách nejsou spojeny žádné úroky, platby a poplatky, pokud dodržujete automatický splátkový kalendář. Pokud se s platbou opozdíte, může vám Klarna účtovat poplatky z prodlení. Zmeškané platby, včetně případných poplatků z prodlení, se přesunou na další plánované datum splatnosti.

Jaké jsou podmínky?

K platbě je možné využít pouze vlastní platnou debetní nebo kreditní kartu. Předplacené karty nejsou povoleny.
Musí Vám být alespoň 18 let, musíte mít bydliště v České republice a musíte být způsobilí uzavřít právně závaznou smlouvu.

Jak mám postupovat a co musím při nákupu poskytnou?

Krok po kroku:
- Zvolte platbu prostřednictvím Klarny.
- Zadejte telefonní číslo pro ověření a nechte si zaslat ověřovací kód.
- Zadejte 6místný kód, který Vám dorazil prostřednictvím SMS zprávy.
- Potvrďte zadané údaje (jméno a příjmení, datum narození, adresa).
- Vyplňte údaje k ověření Vaší totožnosti (rodné číslo).
- Zvolte jeden z dokladů totožnosti (pas, řidičský průkaz, občanský průkaz, povolení k pobytu) a povolte přístup k fotoaparátu (zvolený doklad vyfoťte dle pokynů z obou stran).
- Vyčkejte pro ověření totožnosti (cca 2 minuty).
- Přidejte údaje k Vaší platební kartě (číslo karty, datum platnosti a 3místný CVC kód) a potvrďte souhlas ve internetovém nebo mobilním bankovnictví.
- Zobrazí se Vám shrnutí (Vaše kontaktní údaje, údaje Decathlonu jako prodávajícího, přehled Vašich plateb). Zaplaťte první platbu.
- Na Váš e-mail dorazí celkem 3 zprávy. První dvě zprávy budou od Klarny (o nastavení platební karty pro Vaše budoucí nákupy a informace o Vaší objednávce). Třetí zpráva bude od Decathlonu (potvrzení o přijetí objednávky).

Jaká je minimální a maximální hodnota objednávky?

Pro platbu "Zaplať později ve 3 platbách" s Klarnou je minimální hodnota objednávky 850 Kč a maximální hodnota objednávky je 70.000 Kč.

Máte problém zaplatit se "Zaplať později ve 3 platbách" s Klarnou?

Pokud máte nějaké potíže s objednávkou u společnosti Klarna, může to být způsobeno jedním z následujících důvodů:

- Klarna možná zamítla Vaši žádost o platbu. Doporučujeme zvolit jiný typ platby nebo zadat objednávku na nižší částku.
- Klarna možná nemohla zkontrolovat Vaše údaje pomocí fakturační adresy, která byla uvedena. Doporučujeme se ujistit, že Vaše fakturační adresa je stejná, jako adresa, na kterou jsou zaregistrovány Vaše bankovní/kreditní karty.
- Pokud používáte službu Klarna poprvé a zasíláte zboží na jinou adresu, než je Vaše fakturační adresa, může být platba zamítnuta.
- Na předchozích výpisech Klarny můžete mít neuhrazené platby. Jakmile budou splaceny, zkuste znovu využít platbu s Klarnou. Pokud byly neuhrazené výpisy zaplaceny teprve nedávno, počkejte prosím 24 hodin, než se pokusíte znovu zaplatit pomocí Klarny.
- Je možné, že nebylo vyplněno povinné pole v pokladně, např. datum narození.
- To, že Vás Klarna odmítne při jedné žádosti o platbu, neznamená, že dojde k odmítnuti i příště. Podobně, pokud byla Vaše žádost přijata pro jednu platbu, nemusí to nutně znamenat, že budou přijaté všechny Vaše budoucí platby.

V případě dalších dotazů ohledně platby kontaktujte zákaznický servis Klarna

Jak vrátit objednávku?

Postupujte podle návodu na stránkách decathlon.cz.
Informujte společnost Klarna, které položky jste vrátil/a, a zaevidujte vrácení v aplikaci Klarna.
Pokud jste zboží objednané online vrátil/a do kamenného obchodu, uschovejte si doklad o vrácení (potvrzení obdržíte e-mailem) do doby, než se vrácení zaeviduje. Jakmile bude plán plateb Klarna odpovídajícím způsobem upraven, obdržíte zprávu přímo od Klarny s novou výší částky.

Jak dlouho a jakým způsobem probíhá vrácení peněz?

Vrácení peněz bude zpracováno do 14 dnů. Jakmile zaevidujeme Vaše vrácení nebo zrušení, peníze budou zaslány zpět na Váš bankovní účet.
Proces vrácení peněz se liší v závislosti na stavu Vašeho splátkového kalendáře, tedy na tom, kolik jste již zaplatil/a a zda se jedná o vrácení celé částky nebo pouze její části.

Plná refundace
- Jakmile bude plná refundace zaregistrována u Vaší objednávky, všechny zbývající platby budou zrušeny a zaplacená částka Vám bude vrácena podle původního způsobu platby.

Částečná refundace
- Pokud je částečná refundace vyšší než zbývající částka objednávky, bude částka vrácena podle původního způsobu platby.
- Pokud je částečná refundace nižší než zbývající částka objednávky, bude částka odečtena od zbývajícího zůstatku a rovnoměrně rozložena na zbývající platby.

Jakékoli aktualizace Vašeho plánu plateb si můžete zobrazit v aplikaci Klarna.

Nenašli jste odpověď?

zákaznický sevis Decathlon

V případě jakýchkoliv dotazů ohledně platby kontaktujte zákaznický servis Klarna.
Kontaktujte prosím zákaznický servis Decathlon pro jakékoliv dotazy týkající se objednávky.
Jsme tu vždy pro Vás.

zákaznický sevis Decathlon