VAN RYSEL

Silniční kolo RCR PRO Red Etap AXS Power

212 999 Kč
Kód : 8784849

Kolo RCR PRO (Racer) je určeno pro závodníky s jediným cílem: vyhrát bez rozdílu trasy, stoupání a cyklisty, který na něm jede.

Bez kompromisu: toto kolo je interpretací dokonalé rovnice mezi aerodynamikou, nízkou hmotností a tuhostí. Jedná se o dosud nejpokročilejší kolo navržené a testované odborníky na aerodynamiku.

  • XS Není skladem
  • S Není skladem
  • M Není skladem
  • L Není skladem
  • XL Není skladem
  • 2XS Není skladem

Získejte +21299 bodů za nákup tohoto produktu  

Naše služby:

  • Výměna a vrácení do 365 dní zdarma
  • Vyzvednutí na prodejně vždy zdarma
  • Doprava zdarma od 1700 Kč
    (nevztahuje se na produkty marketplace a nadrozměrné zásilky)

Klíčové vlastnosti

Efektivní přenos energie

Rám i vidlice ze 100% karbonu.

NÍZKÁ HMOTNOST

6,9 kg ve velikosti M.

UNIVERZÁLNÍ VYUŽITÍ

Připraveno zvítězit všude: na rovině nebo v horách.

AERODYNAMIKA

Rám a vidlice testované a schválené v aerodynamickém tunelu.

BRZDNÁ SÍLA

Hydraulické kotoučové brzdy pro účinné postupné brzdění.

Technické informace

Řada RCR

Řada RCR uspokojí všechny cyklisty, kteří chtějí kompletní kolo bez kompromisů. Výkon je prioritou. Profil každé trubky byl propočítán tak, abychom dosáhli co největší účinnosti v hlavních úhlech větru (-15° / +15°).
Toto kolo patří do kategorie lehkých aerodynamických kol: zajišťuje optimální kombinaci nízké hmotnosti, tuhosti a aerodynamiky.
Pokud hledáte kolo, s nímž dokážete zvítězit na každém místě, model RCR je tu pro vás.

Jak se liší model RCR od modelu RCR PRO?

Karbonový rám je určený především svou geometrií, svým tvarem a layupem. Layup znamená uspořádání karbonových vláken. Všechna vlákna totiž nemají stejné vlastnosti.

Rám modelu RCR je vyroben pouze z vysokomodulových karbonových vláken. Rám modelu RCR PRO je vyroben z výjimečných vláken, která umožňují zvýšit tuhost rámu na nejnamáhanějších místech a současně o něco snížit hmotnost rámu.

Díky tomu je model RCR PRO určený na skutečně vysoce výkonnostní jízdu.

Rám detailněji

Rám modelu RCR váží 830 g s lakem ve velikosti M. Rám modelu RCR PRO váží s lakem 790 g ve velikosti M. Vidlice modelu RCR s lakem váží 380 g ve velikosti M. Rám umožňuje montáž plášťů o maximální šířce 32 mm.

Různé barvy rámu mohou vést k mírným odchylkám v hmotnosti (+/- 50 g).

Představec a řídítka

Bowdeny jsou promyšleně integrovány do řídítek, díky čemuž jsou řídítka vizuálně ucelené a lépe se udržují.

Představec Deda x Van Rysel Superbox EVO je odlehčený, ale přesto má zachovánu dostatečnou tuhost.
XS: 80 mm. S: 90 mm. M: 100 mm.
L: 110 mm. XL: 120 mm.
Řídítka Deda Superzero RS (karbon).
Měření Deda se provádí v krajních polohách: 400mm řídítka, měřeno mezi osami = 420 mm v popisu Deda.
Šířka mezi osami:
XS/S: 400 mm.
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm.

Sada SRAM Red Etap AXS + snímač výkonu Quarq

Model RCR PRO je vybavený kompletní sadou SRAM Red Etap AXS se snímačem výkonu Quarq. Snímač výkonu je nepostradatelným doplňkem pro cyklisty, kteří chtějí zlepšovat své výkony prostřednictvím plánování tréninků.

Celková hmotnost převodového ústrojí: 2503 g se snímačem výkonu.
Elektronická sada má dvě samostatné baterie (pro přehazovačku a pro přesmykač). Ke konfiguraci kola a získávání dat z vašich jízd využijte aplikaci SRAM connect.

Řazení SRAM Red Etap AXS

Řadicí páčky: RED AXS D1 2PC.
Přesmykač: RED AXS D1.
Přehazovačka: RD Red Etap AXS D1 Max 36 zubů.
Kazeta: Red XG 129010-33.
Převodník: FC SRAM Red AXS PM 48/35 zubů.
2XS: 165 mm.
XS: 165 mm.
S: 170 mm.
M: 172,5 mm.
L: 175 mm.
Řetěz SRAM Red.
Komponenty SRAM jsou snadno vyměnitelné a kompatibilní mezi řadami Red, Force a Rival.

Údržba převodů

Pravidelná údržba soustavy přehazovačky a řetězu je velmi důležitá, zejména pokud často jezdíte po mokrých nebo prašných silnicích. Díky pravidelné údržbě prodloužíte životnost převodového systému kola.

Pro pravidelnou kontrolu stavu řetězu můžete využít tuto pomůcku:

https://www.decathlon.cz/p/merka-na-retez/_/R-p-120530?mc=8351086.

Životnost převodů

Při nákupu kola a výběru přehazovačky je důležité vzít v potaz náklady na jejich údržbu.
Níže uvádíme orientační údaje o životnosti, které závisejí především na podobě údržby.

Průměrná životnost dobře udržovaného řetězu je 5000 km.
Průměrná životnost kazety je 10 000 až 12 000 km. Při zanedbání údržby řetězu se vystavujete riziku častého padání řetězu, které může vést k poškození rámu kola.

Kotoučové brzdy

Kotoučové brzdy SRAM Red s kotouči 160 mm vpředu a 140 mm vzadu.
Kotoučové brzdy SRAM Red jsou hydraulické, takže brzdění je progresivnější a výkonnější než u hydromechanických brzd.

Brzdové destičky je třeba tzv. zajet. Stačí udělat sérii 20 progresivních brzdění při nízké rychlosti (20 km/h), druhou sérii při 30 km/h. Je třeba zajet obě brzdy.
Zajetí zajišťuje lepší přilnavost mezi destičkou a kotoučem.

Údržba hydraulických brzd

Hydraulické brzdy fungují v uzavřeném okruhu mezi brzdovou pákou a třmenem.
Utěsnění je zajištěno hadičkou.

Časem dojde ke ztrátě tlaku v hadičkách, což způsobí snížení účinnosti brzd. Když jde páčka zmáčknout příliš snadno a nebo se dotýká při zabrzdění řídítek, je potřeba systém odvzdušnit. Tato operace vyžaduje vhodné nástroje a know-how.

Upozornění a nastavení

Upozornění: nikdy nebrzděte naprázdno, pokud není brzda nasazená na kola, jinak hrozí, že se k sobě brzdové destičky přilepí.

Pokud se kotouč dotýká třmenu, postupujte následujícím způsobem.

Prudce zabrzděte a současně dotáhněte třmen.
Pokud problém přetrvává, přijďte na prodejnu.

Kola Zipp 454 SW

Kola ZIPP jsou velmi rychlá a všestranná. Splní svůj úkol bez ohledu na událost nebo situaci: vyhrát.

454 SW jsou vrcholem výkonu. Využívají tvar ráfku SawTooth 53/58 mm inspirovaný biomimikou, který snižuje aerodynamický odpor a účinky bočního větru.

100% karbonová kola, Tubeless Ready.
Mají výšku profilu 58 mm.

Pláště Michelin Power Cup Black

Silniční pláště Michelin Power Cup pro sebevědomou jízdu při trénincích i závodech. Tyto pláště využívají profesionální jezdci stáje Cofidis. Jsou přímo inspirované technologií MotoGP, spojují rychlost a nízký odpor při odvalování.

Díky technologii Michelin Aramid Shield a kostře 3x120 TPI jsou lehké a spolehlivé. Pryž Michelin Gum-X zajišťuje skvělé držení na silnici a dobrou stabilitu na suchém i mokrém povrchu.

700x28c: doporučený tlak 4,00 až 5,00 bar.

Tubeless, nebo montáž s duší?

Toto kolo je dodáváno jako bezdušové. Přes ventil je třeba doplnit pouze tmel.

Kola v tubeless montáži zajišťují pohodlnější jízdu a lepší výkon plášťů. Malé otvory v plášti se samy zacelí díky těsnicímu roztoku.

Duši však samozřejmě využijete v opravné sadě pro případ, že v plášti vznikne tak velká díra, že ji těsnicí roztok nedokáže zacelit.

Pozice při jízdě

Karbonová sedlovka RCR -15 mm.
Sedlo Fizik Argo Vento 00.
Toto závodní sedlo bylo navrženo ve spolupráci s profesionálními jezdci a má krátkou přední část, což zvyšuje stabilitu a mírní tlak na zóny měkkých tkání.

Hmotnost: 144 g (140 mm).

Pedály

Dodáváno bez pedálů.

Jak zvolit správnou velikost?

Při výběru velikosti se řiďte podle tabulky geometrie kola.
Pokud se nacházíte mezi dvěma velikostmi, můžete se řídit tímto: menší kolo s kratším rámem bude více vyhovovat cyklistům, kteří chtějí, aby kolo bylo reaktivní a dynamické. Naopak cyklisté, kteří preferují pohodlnější posed na dlouhé trasy, spíše ocení kolo s větším rámem.

Záruka

Na karbonový rám a vidlici poskytujeme záruku 5 let.

Koncepce a technologie výrobku

Složení

Rám 100% Uhlík

VIDEO

Hodnocení zákazníků

Otázky a odpovědi