VAN RYSEL

Silniční kolo RCR PRO Shimano Ultegra Di2 karbonové se snímačem výkonu

NOVÁ NIŽŠÍ CENA
137 999 Kč
PŮVODNÍ CENA 149 999 Kč
Buďte první, kdo napíše hodnocení
Kód : 8872072

Kolo navržené pro jezdce, pro které je rovnováha mezi aerodynamičností, lehkostí a tuhostí nejdůležitější. RCR jako Racer, což vystihuje jeho DNA.

Aktuálně naše nejdokonalejší kolo, které jsme vyvíjeli a testovali ve spolupráci s odborníky na aerodynamiku. Dokonalá rovnováha mezi výkonem a radostí z jízdy. RCR či RCR PRO: vyberte si sami!

Barva: KOUŘOVĚ ČERNÁ / KOUŘOVĚ ČERNÁ

  • XS Skladem
  • S Není skladem
  • M Skladem
  • L Není skladem
  • XL Není skladem

Získejte +137999 bodů za nákup tohoto produktu  

Naše služby:

  • Výměna a vrácení do 365 dní zdarma
  • Vyzvednutí na prodejně vždy zdarma
  • Doprava zdarma od 2000 Kč
    (nevztahuje se na produkty marketplace a nadrozměrné zásilky)

Klíčové vlastnosti

Efektivní přenos energie

Rám a vidlice ze 100% vysokomodulového karbonu.

AERODYNAMIKA

Rám a vidlice vyvinuté ve spolupráci s Onera, schválené v aerodynamickém tunelu.

NÍZKÁ HMOTNOST

7,35 kg ve vel. M (montáž TLR).

TOČIVÝ MOMENT

Kolo vybavené snímačem výkonu Inpeak.

BRZDNÁ SÍLA

Hydraulické kotoučové brzdy pro účinné postupné brzdění.

Technické informace

Řada RCR

Řada RCR uspokojí všechny cyklisty, kteří chtějí kompletní kolo bez kompromisů. Výkon je prioritou. Profil každé trubky byl propočítán tak, abychom dosáhli co největší účinnosti v hlavních úhlech větru (-15° / +15°).
Toto kolo patří do kategorie lehkých aerodynamických kol: zajišťuje optimální kombinaci nízké hmotnosti, tuhosti a aerodynamiky.
Pokud hledáte kolo, s nímž dokážete zvítězit v každém terénu, model RCR je tu pro vás.

Jak se liší model RCR od modelu RCR Pro?

Karbonový rám je určený především svou geometrií, svým tvarem a layupem. Layup znamená uspořádání karbonových vláken. Všechna vlákna totiž nemají stejné vlastnosti.

Rám modelu RCR je vyroben pouze z vysokomodulových karbonových vláken. Rám modelu RCR PRO je vyroben z výjimečných vláken, která umožňují zvýšit tuhost rámu na nejnamáhanějších místech a současně o něco snížit hmotnost rámu.

Díky tomu je model RCR PRO určený na skutečně vysoce výkonnostní jízdu.

Rám detailněji

Rám RCR PRO lakovaný má hmotnost 790 g ve velikosti M, vidlice RCR lakovaná má hmotnost 380 g ve velikosti M. Rám je vhodný na maximální šířku pláště 32 mm.

Různé barvy rámu mohou vést k mírným odchylkám v hmotnosti (+/- 50 g).
Upozornění: Karbonové rámy se nesmí upínat svorkou (pracovní stojan, nosič kol) na horní trubce, sedlovce a spodní trubce. Karbon je velmi odolný materiál, který však neodolá stlačení.

Více variant na výběr

V závislosti na konfiguraci sady a kol nabízíme řadu povrchových úprav, které vám umožní jezdit na kole podle vašich představ.Rámy RCR a PRO jsou k dispozici v matně lakovaném surovém karbonovém provedení. To znamená, že karbonová vlákna jsou viditelná, protože nejsou pokryta barvou. Každý rám je jedinečný, protože 450 kusů vláken se do formy vkládá ručně, a kromě technického hlediska se tak ušetří až 100 g.

Představec a řídítka

Bowdeny jsou promyšleně integrovány do řídítek, díky čemuž jsou řídítka vizuálně ucelená a lépe se udržují.

Představec Deda x Van Rysel Superbox Evo je odlehčený, ale přesto má zachovánu dostatečnou tuhost. XS: 80 mm. S: 90 mm. M: 100 mm.
L: 110 mm, XL: 120 mm.
Řídítka Deda Superzero RS (karbon).
Měření Deda se provádí v krajních polohách: 400 mm řídítka, měřeno mezi osami = 420 mm v popisu Deda.
Šířka mezi osami:

XS / S: 400 mm.
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm.

Sada Shimano Ultegra DI2 + snímač výkonu Inpeak.

Kolo RCR je vybaveno sadou Shimano Ultegra Di2 12R. Snímač výkonu je nepostradatelným doplňkem pro cyklisty, kteří chtějí zlepšovat své výkony prostřednictvím plánování tréninků.
Zvolili jsme snímače Inpeak, protože jsou spolehlivé a mají maximální přesnost.
Jedná se o Inpeak powercrank-E single (na levé klice).
https://www.inpeak.pl/fr/sklep/capteur-de-puissance-powercrank-e-single-custom/.

Celková hmotnost převodů: 2717 g.

Převody Shimano Ultegra 12R

Řadicí páčky: Shimano Ultegra R8170. Přesmykač: Shimano Ultegra R8150. Měnič: Shimano Ultegra R8150 (max. 34).
Kazeta: Shimano Ultegra R8100 11/34. Převodník: Shimano Ultegra R8100 52/36. Délka klik dle velikosti kola: XS/S: 170 mm. M: 172,5 mm.
L: 175 mm. Řetěz Shimano 12R.

Údržba převodů

Pravidelná údržba soustavy přehazovačky a řetězu je velmi důležitá, zejména pokud často jezdíte po mokrých nebo prašných silnicích. Díky pravidelné údržbě prodloužíte životnost převodového systému kola.

Pro pravidelnou kontrolu stavu řetězu můžete využít tuto pomůcku:

https://www.decathlon.cz/p/merka-na-retez/_/R-p-120530?mc=8351086.

Životnost převodů

Při nákupu kola a výběru přehazovačky je důležité vzít v potaz náklady na jejich údržbu.
Níže uvádíme orientační údaje o životnosti, které závisejí především na podobě údržby.

Průměrná životnost dobře udržovaného řetězu je 5000 km.
Průměrná životnost kazety je 10 000 až 12 000 km. Při zanedbání údržby řetězu se vystavujete riziku častého padání řetězu, které může vést k poškození rámu kola.

Kotoučové brzdy

Kotoučové brzdy Shimano Ultegra RTCL 800 s předním kotoučem o průměru 160 mm a zadním 140 mm.
Kotoučové brzdy Ultegra jsou hydraulické, a tak zajišťují postupnější a výkonnější brzdění.

Brzdové destičky je třeba tzv. zajet. Stačí nejprve v malé rychlosti (20 km/h) 20× postupně zabrzdit, a poté totéž zopakovat v rychlosti zhruba 30 km/h. Je třeba zajet obě brzdy.
Díky tomu získají brzdové destičky lepší přilnavost ke kotouči.

Údržba hydraulických brzd

Hydraulické brzdy fungují v uzavřeném okruhu mezi brzdovou pákou a třmenem.
Utěsnění je zajištěno hadičkou.

Časem dojde ke ztrátě tlaku v hadičkách, což způsobí snížení účinnosti brzd. Když jde páčka zmáčknout příliš snadno a nebo se dotýká při zabrzdění řídítek, je potřeba systém odvzdušnit. Tato operace vyžaduje vhodné nástroje a know-how.

Upozornění a nastavení


Upozornění: Nikdy nebrzděte naprázdno, pokud není brzda nasazená na kola, jinak hrozí, že se k sobě brzdové destičky přilepí.

Pokud se kotouč dotýká třmenu, postupujte následujícím způsobem.

Prudce zabrzděte a současně dotáhněte třmen.
Pokud problém přetrvává, přijďte na prodejnu.

Kola Swiss Side Hadron² 500 Classic

Swiss Side má dlouholeté zkušenosti s F1 a kombinuje špičkové švýcarské inženýrství s nejlepšími díly, aby nabídla ty nejvýkonnější kola na trhu. Zaručují nejnižší možný aerodynamický odpor s bezkonkurenční stabilitou ve větru.

Swiss Side Hadron² 500 Classic Hyperglide. Ocelová nerezová ložiska té nejvyšší řady.
Náboje Swiss Side 370.

Výška vzorku: 50 mm. Vnitřní šířka: 20 mm. Hmotnost: 1640 g.

Pláště Continental GP 5000S TLR

Jezděte rychleji, pohodlněji a s ještě větší odolností proti propíchnutí s plášti Continental GP5000 S připravenými pro bezdušové použití.

700x28c: doporučený tlak 4 až 6,5 bar.
280 g.

Tubeless, nebo montáž s duší?

Doporučujeme využít Tubeless ventilek, který je v balení s kolem, a vyzkoušet bezdušovou (tubeless) montáž.

Kola v tubeless montáži zajišťují pohodlnější jízdu a lepší výkon plášťů. Malé otvory v plášti se samy zacelí díky těsnicímu roztoku.

Duši v opravné sadě nicméně samozřejmě využijete pro případ, že v plášti vznikne tak velká díra, že ji těsnicí roztok nedokáže zacelit.

Pozice při jízdě

Karbonová sedlovka RCR. Rozměry na základě velikosti kola: 2XS: 271.
XS: 316.
S: 331.
M: 356.
L/XL: 406.
Sedlo Fizik Argo Vento R5 nebo Fizik Antares R5 podle modelu.
Tato závodní sedla byla navržena ve spolupráci s profesionálními jezdci a mají krátkou přední část, což zvyšuje stabilitu a mírní tlak na zóny měkkých tkání.
Hmotnost: 225 g (140 mm).

Pedály

V prodeji bez pedálů.

Jak zvolit správnou velikost?

Při výběru velikosti se řiďte podle tabulky geometrie kola.
Pokud se nacházíte mezi dvěma velikostmi, můžete se řídit tímto: menší kolo s kratším rámem bude více vyhovovat cyklistům, kteří chtějí, aby kolo bylo reaktivní a dynamické. Naopak cyklisté, kteří preferují pohodlnější posed na dlouhé trasy, spíše ocení kolo s větším rámem.

Záruka

Na karbonový rám a vidlici poskytujeme záruku 5 let.

Koncepce a technologie výrobku

Složení

Rám: 100.0% Uhlík

TESTY

Kolo RCR Pro bylo testováno a schváleno jezdci týmu Decathlon AG2R La mondiale.

Pokyny k údržbě

Neperte.

Nečistěte chemicky.

Nežehlete.

Nesušte v sušičce.

Nebělte.

VIDEO

Hodnocení zákazníků

Otázky a odpovědi