ELOPS

Městské elektrokolo Elops 920 s vysokým rámem

38 999 Kč
Buďte první, kdo napíše hodnocení
Kód : 8405268

Městské elektrokolo se středovým motorem určené na každodenní přesuny a převoz věcí po městě.

Díky tichému středovému motoru je dobře vyvážené, díky rychlostem v náboji Shimano Nexus je jeho použití velmi pohodlné. Bezpečně a rychle vás dopraví, kam si budete přát.

Barva: Zelenošedá / Režná

SM Není skladem
Online objednávka
V současné době není k dispozici online

Rezervace na prodejně - bezplatné vyzvednutí od 1 h

Zjistěte vše o

Získejte +3899 bodů za nákup tohoto produktu  

Naše služby:

  • Výměna a vrácení do 365 dní zdarma
  • Vyzvednutí na prodejně vždy zdarma
  • Doprava zdarma od 1700 Kč
    (nevztahuje se na produkty marketplace a nadrozměrné zásilky)

Klíčové vlastnosti

VÝDRŽ

Li-Ion baterie 36 V, 100% nabitá má dojezd až 90 km.

VÝKON

Snadné vyjíždění kopců díky středovému motoru Brose s toč. momentem 70 Nm.

POHODLÍ JÍZDNÍHO KOLA

Odpružená vidlice, řídítka holandského typu a široké sedlo pro vzpřímený posed.

SNADNÉ POUŽITÍ

Nízký rám, jednopřevodník, 7 rychlosti v náboji Shimano Nexus.

BEZPEČNOST KOLA

LED osvětlení, přední integrované v rámu, zadní v blatníku.

BRZDNÁ SÍLA

Přední mechanická kotoučová brzda zajišťuje účinné brzdění v každé situaci.

KOMPATIBILITA

Umožňuje montáž košíku, dětské sedačky a nosiče ze stejné řady.

Technické informace

Motor

Středový motor Brose 36 V Drive T Alu, 250 Watt. Je poháněný řemenem, což zaručuje tišší chod. Max. točivý moment motoru 70 Nm.
Tato hodnota udává, jak snadno si kolo poradí s překážkami (například se stoupáním do kopce). Motor je propojený se snímačem tempa, což umožňuje přizpůsobit míru elektrické asistence podle pohybu pedálů a tlaku vyvíjeného na pedály, podobně jako u plynového pedálu v autě.

Ovládání elektrické asistence

LED LCD displej na levé straně řídítek umožňuje ovládat kolo bez nutnosti pouštět řídítka. Vybírat můžete ze 3 režimů elektrické asistence: Režim - Vypnuto:
baterie se nepoužívá.

Režim 1 - Ekonomický:
asistence až 80 %;
Režim 2 – Normal: asistence až 160 %;
Režim 3 – Sport: asistence až 320 %;
Režim „Walk“ zajišťuje pomoc při vedení kola (asistence až do 6 km/h).

Ostatní funkce displeje

Zobrazení zbývajícího dojezdu v procentech. Zobrazuje Ukazuje okamžitou rychlost, celkovou ujetou vzdálenost, vzdálenost ujetou za den (TRIP: vynulování několikavteřinovým stisknutím tlačítka -),
vzdálenost dosažitelnou se zbývajícím dojezdem ve zvoleném režimu (TRIP TO GO). Přes displej můžete také rozsvítit osvětlení, což aktivuje i podsvícení displeje.
Integrovaný USB port umožňuje dobíjet smartphone nebo baterii.

Baterie

Velmi spolehlivé Li-Ion články LG/Samsung 36 V 11,6 Ah, kapacita 417 Wh.
Baterie je zabezpečena na klíč (ke kolu dostanete dva klíče).
Pro snazší dobíjení je možné baterii vyjmout. Pozor: při jízdě musí být baterie uzamčena, aby správně držela na svém místě a nedocházelo k náhlému přerušování napájení. Hmotnost: 2,64 kg.

Výdrž baterie

Výdrž baterie s kapacitou 417 Wh umožňuje dojezd minimálně 50 km (v režimu 3 / HIGH) a maximálně 90 km (v režimu 1 / LOW). Údaje o dojezdu jsou pouze přibližné, vypočítané pro osobu o hmotnosti 70 kg při jízdě v relativně rovném terénu.
Poznámka: výdrž baterie může být ovlivněna zatížením kola (hmotnost jezdce + nákladu), převýšením (stoupáním) na trase i počasím (chlad snižuje výdrž baterie).

Převody Shimano Nexus

Tento systém řazení rychlostí je vymyšlený tak, aby bylo možné měnit rychlosti i při zastavení. Díky tomu je rozjíždění mnohem snazší, zejména s těžkým nákladem. Systém je odolný vůči nárazům, protože je plně integrovaný v náboji zadního kola, a vyžaduje pouze minimální údržbu. Ovládá se velmi snadno pomocí otočné rukojeti. POZOR! Systém funguje tak, že při přehazování rychlosti je třeba alespoň na 1 s přerušit šlapání.

Rám

Díky rámu z hliníku 6061 je kolo lehké a dynamické. Nabízíme verzi s klasickým rámem, nebo se sníženým rámem, který umožňuje pohodlnější nasedání cyklistkám i cyklistům. Hmotnost rámu: 4,3–4,4 kg, podle velikosti a typu rámu. Rám je barvený práškovou barvou v bílém matném odstínu.

Vidlice

Rekreační odpružená hliníková vidlice ODESA se zdvihem 63 mm tlumí nerovnosti na cestách a zajišťuje tak pohodlnější jízdu.

Brzdění

Přední mechanická kotoučová brzda.
Zadní V-Brake brzda se snadno vyměnitelnými gumičkami (není třeba rozmontovat celou brzdu), umístěná pod rámem pro stylovější vzhled kola.
Brzdové páčky z hliníku.
Náhradní destičky: brzdové destičky Auriga Tektro, kód: 8325111)

Řídítka / představec / hlavové složení

Řídítka holandského typu a stavitelný představec o průměru 25,4 mm z hliníku zajišťují pohodlný vzpřímený posed. Řídítka umožňují umístit světýlka Vioo Clip, aby kolo bylo viditelné i ze stran.

Sedlo / sedlovka

Hliníková sedlovka o průměru 28,6 mm. Široké sedlo s různou tvrdostí pěny v místech největšího tlaku na hýždě. Díky nastavitelnému zámku je možné upravit pozici sedla. Sedlová objímka o průměru 31,8 mm je utažená šroubem pro menší riziko odcizení sedla či sedlovky.

Viditelnost

Přední a zadní LED osvětlení AXA je napájeno baterií, je třeba je rozsvítit na displeji. Zadní osvětlení je integrované v blatníku, aby bylo chráněné před poškozením. Intenzita svícení 20 lx. Umožňuje dosvit zadního světla na 30 m a předního na 150 m.
Zadní odrazka umístěná na nosiči.

Řazení/pedály

Náboj se 7 integrovanými rychlostmi Shimano Nexus, ovládanými otočnou rukojetí. Pastorek 20 zubů, jednopřevodník 42 zubů, hliníkové kliky 170 mm. Vzdálenost uražená na jedno šlápnutí: 2,85 až 6,93 m. Převody v náboji jsou ve městě velmi praktické, protože umožňují změnu rychlosti při zastavení. Jednopřevodník a jediný pastorek: nenáročná údržba, řetěz nepadá. Napínák řetězu brání opotřebení řetězu a snižuje potřebu jeho údržby.
Řetěz KMC se 108 články a s antikorozní úpravou. Městské pedály z pryskyřice jsou lehčí než hliníkové.

Kola

Zesílená 28" kola (700) s hliníkovými dvoustěnnými ráfky a 36 paprsky.

Tuto velikost kol jsme zvolili proto, aby byla jízda pohodlnější a rychlejší.
Kola jsou upevněna šrouby s maticí, aby nelákala k odcizení. K utažení a povolení slouží plochý klíč 15 mm.

Osy předního a zadního kola: osa 3/8" se závitem 26.

Pláště

Pláště CST 700×44 balónového typu rychle jedou a navíc tlumí nerovnosti po cestě pro pohodlnější jízdu. Ventilky typu Schrader umožňují snadné huštění i na servisních stanicích. Ideální nahuštění je mezi 3,5 a 4 bar – nejdelší dojezd a nejmenší riziko defektu. Výztuha na běhounu snižuje riziko píchnutí.
Reflexní pruhy zvyšují viditelnost kola.

Vybavení

Zadní nosič, přední a zadní světlo napájené baterií, přední a zadní blatník, boční stojánek, kryt řetězu.

stojánek

Boční stojánek je přišroubovaný k rámu a je dostatečně robustní, aby udržel těžké elektrokolo a zajistil tak stabilní polohu kola při parkování. Nedokáže však udržet postavené kolo s dětskou sedačkou a dítětem uvnitř.

Kompatibilita s doplňky

Nosič s nosností 27 kg umožňuje montáž dětské sedačky a je kompatibilní s kompletní řadou brašen ELOPS. Rám má navářky na upevnění různého příslušenství. Na sedlové trubce jsou navářky na upevnění segmentového zámku, zámku na rám typu RINGLOCK a zámku na zablokování zadního kola při parkování.
Na řídítka je možné upevnit přední košík 500 12 l. Toto kolo nebylo testováno a homologováno na jízdu s vozíkem.

Jak funguje elektrická asistence?

Elektrokolo umožňuje využívat při jízdě pomoc elektromotoru, abyste se příliš nenamáhali a nezapotili. Motor je v činnosti pouze, pokud šlapete do pedálů. Zapnutý motor poskytuje asistenci do max. rychlosti 25 km/h. Jakmile přestanete šlapat, motor se vypne. Pokud nechcete asistenci využít, můžete ji kdykoli přerušit a šlapat dále jako na klasickém kole. Elektrokolo bylo testováno i na jízdu v dešti.

Jakou velikost zvolit?

Nabízíme 2 velikosti a 2 provedení rámu. S, M: 155–175 cm. Velikost L/XL: 175–195 cm. Pokud jste na pomezí dvou velikostí, větší velikost kola vám zajistí pohodlnější, vyšší posed.

Hmotnost

Včetně pedálů a baterie: Vel. M: 25,2 kg.
Vel. L: 26 kg.

Maximální nosnost

Toto kolo s elektrickou asistencí bylo schváleno podle evropské normy EN 15194 pro maximální nosnost 150 kg (kolo + uživatel + náklad).

Jak elektrokolo dobíjet?

Baterie je vyjímatelná a zabezpečená na klíč. Je možné ji nabíjet ze zásuvky přímo na kole, nebo ji vyjmout a nabíjet ji jinde. Nabíječka je proto součástí kola. Úplné nabití vybité baterie trvá 5 hodin.

Údržba / uskladnění

Li-Ion baterie by se měla dobíjet pravidelně, není vhodné čekat, až bude úplně vybitá. Pokud baterii delší dobu nepoužíváte, uložte ji se zapnutým režimem stand-by, nabitou na 80 %. Obecně je vhodné baterii dobít alespoň jednou za 3 měsíce. Baterie by se měla skladovat na suchém a teplém místě (25 °C).

Přeprava / recyklace

Baterii, která již dosloužila, můžete odevzdat do servisu v jakékoli prodejně Decathlon. Postaráme se o její odeslání k recyklaci. Je to součástí našeho ekologicky šetrného přístupu. Každá země má vlastní organizaci a partnery pro recyklaci baterií. Li-ion baterie podléhají zvláštním nařízením ohledně přepravy (lodí, letadlem). Dokument s názvem MSDS, který k baterii kola náleží, si můžete vyžádat v cyklistickém oddělení prodejny Decathlon.

Dostupnost náhradních dílů

Elektrické díly jsou dostupné 10 let (motor, baterie, elektrické prvky, záruka retrokompatibility v případě změn).

Doporučená údržba

1) Před každým úkonem údržby na elektrickém kole (čištění, údržba mechanických nebo elektrických součástí) je nezbytně nutné vyjmout baterii a odpojit kolo od elektrického proudu. 2) Pravidelně servisujte převody (řetěz je třeba vyčistit a promazat). 3) Nepoužívejte vysokotlaký čistič.

Doporučení ke skladování

Kolo skladujte nejlépe uvnitř nebo alespoň přikryté plachtou. Také doporučujeme při delším uskladnění z kola vyjmout baterii a uložit ji na bezpečném místě při pokojové teplotě, jak je upřesněno v návodu.

Omezení

Mořské prostředí (vzduch i jemně odstřikující voda) způsobují rezivění mechanických a kovových dílů kola, proto vám doporučujeme pravidelně promazávat celé převody kola a jednou za čas hadříkem otřít řídítka, sedlovku atd., a smýt tak zbytky soli.

Koncepce

Kolo bylo navrženo a vyvinuto v Lille naším týmem inženýrů a designéru. Kolo bylo smontováno v Portugalsku.

Vzkaz vývojového týmu

Elektrokolo umožňuje snadné a včasné přesuny ve městě na dvou kolech a navíc s veškerým vybavením. Z kola se tak stává skutečný dopravní prostředek na každodenní jízdu ve městě. Nechte auto v garáži a přesvědčte se: jak skvělá je jízda na kole"

Záruka

2

Hmotnost

25.7 kg

Koncepce a technologie výrobku

Složení

Rám: 100.0% Hliník

RADY PRO SKLADOVÁNÍ

Pokud je to možné: Kolo skladujte nejlépe uvnitř nebo alespoň přikryté plachtou. Před uskladněním na delší dobu (několik měsíců) vyjměte baterii a uložte ji na bezpečném místě s pokojovou teplotou.

Pokyny pro uživatele

Kolo není určené na použití jako horské nebo trekové kolo.

Schváleno

Toto kolo testovali členové našeho vývojového týmu a následně také naši spolupracovníci z řad aktivních cyklistů přímo v terénu, abychom ověřili, že co nejlépe odpovídá potřebám cílových uživatelů.

Hodnocení zákazníků

Otázky a odpovědi