DORUČENÍ NA PRODEJNU ZDARMA | DOPRAVA NAD 2000 Kč ZDARMA (NEPLATÍ PRO NADROZMĚRNÉ ZÁSILKY)
Pro vyhledávání, prosím vyplňte toto pole.
Pro vyhledávání, prosím vyplňte toto pole.
delivery

Rozmysleli jste se?
máte 90 dní na výměnu či vrácení

Vrácení zboží

U nás v Decathlonu jsme hrdí na kvalitu našich výrobků a nejdůležitější pro nás je spokojenost zákazníků. Proto pokud nejste spokojeni s naším výrobkem, máte 90 dní na jeho vrácení. Při vrácení byste měli mít s sebou doklad o koupi nebo věrnostní kartu, se kterou byl nákup proveden.

Vezměte prosím v potaz, že zboží podléhající zkáze (potraviny, nápoje a také personalizované předměty) nelze vyměnit nebo vrátit.

Na všechny produkty zakoupené v síti Decathlon poskytujeme minimálně dvouletou záruku.

Nadrozměrné zásilky lze vracet pouze do Decathlon prodejny.

Účelově poškozené produkty nebo produkty používané jinak než dle jejich určení nepřijímáme.

Obchodní podmínky

Nepoužité produkty můžete vyměnit/vrátit do 90 dnů.

Produkt není možné vyměnit či vrátit, pokud jste odstranili látkové visačky, kódy RFID apod. Odstraněné papírové visačky (s cenou, velikostí) výměně či vrácení nebrání.

Produkt můžete vyměnit či vrátit na libovolné prodejně. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujte prosím neprodleně náš zákaznický servis.

Produkt můžete vyměnit či vrátit na libovolné prodejně. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujte prosím neprodleně náš zákaznický servis.

Produkty můžete vrátit či vyměnit na jakékoli prodejně Decathlon. Stačí předložit zákaznickou kartu; list s výčtem produktů, který byl v zásilce nebo fakturu. Fakturu naleznete na svém zákaznickém účtu, kde zvolte: "Můj účet"-> "Mé objednávky" -> "Zobrazit faktury". Zde si vytiskněte fakturu k objednávce, ze které budete produkt vracet.

Na svém zákaznickém účtu zvolte: "Můj účet" -> "Mé objednávky" -> "Vrátit zboží". Zde vyberte objednávku, ze které chcete vyměnit či vrátit produkt. Zvolte "Vytvořit vratku" a vyberte produkt, který vracíte. Následně vyberte vrácené množství a Důvod vrácení.
- Vracíte zboží? Jako Druhou stranu zvolte Vrácení peněz a do poznámky přidejte číslo Vašeho bankovního účtu.
- Chcete zboží vyměnit? Jako Druhou stranu zvolte z nabídky požadovanou velikost.
Vratku potvrďte a vytiskněte dokument, který přiložte k zásilce. Máte 2 možnosti, jak zásilku vrátit na e-shop, viz. body níže..

Zásilku zabalte a libovolným přepravcem (Česká Pošta, GLS...) odešlete na adresu:
DECATHLON CHODOV - E-SHOP
TÜRKOVA 1272/7
149 00 PRAHA 4

Zásilku zabalte a zaneste na váš nejbližší PPL Parcel Shop, který naleznete zde.
Adresa pro doručení je:
DECATHLON PPL
FRANTIŠKA A ANNY RYŠOVÝCH 1168/21
709 99 OSTRAVA – SVINOV

Štítek Vám vytvoří na pobočce nebo jej vytvoříte sami pomocí aplikace, kde lze pro zásilku objednat i kurýra (+60,-Kč):



Cena za vrácení balíčku se odvíjí od velikosti balíčku (89-149,-Kč). Maximální hmotnost 31,5 kg, maximální rozměry 100x50x50 cm.

Pokud vrátíte celou objednávku, vrátíme Vám také uhrazené poštovné. Náklady za poštovné k nám na e-shop si však zákazník hradí sám.

Na prodejně Vám výměnu (pokud mají produkt skladem) / vrácení provedou okamžitě. Pokud máte zájem o výměnu přes e-shop. Vytvořte si prosím na svém zákaznickém účtu vratku a objednejte produkt nový. Až produkt dorazí skrz PPL parcel shop do našeho e-shopu, bude Vám nový produkt zaslán v termínu, který odpovídá době pro dodání klasické objednávky. V případě vrácení produktu proběhne vrácení platby do 14 dnů na Váš bankovní účet po obdržení zásilky zpět na e-shop.

Za tuto nepříjemnost se Vám velice omlouváme. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Chybu neprodleně napravíme.

Zboží lze vrátit či reklamovat pouze s účtenkou, fakturou nebo zákaznickou kartou, se kterou byl nákup proveden. Pokud již nemáte účtenku, můžete si její kopii opětovně vytisknout na svém profilu "Můj účet" -> "Nákupy", kde naleznete seznam všech Vašich objednávek realizovaných s Vaší zákaznickou kartou. Faktury z objednávek naleznete v profilu "Můj účet" -> "Mé objednávky" -> "Zobrazit faktury". Kopie účtenky vytištěná ze zákaznického profilu MyDecathlon není daňovým dokladem – slouží pouze pro výměnu a reklamaci zboží.

Ano, zboží můžete reklamovat ve všech prodejnách Decathlon.