Dětské oddělení otevřeno ve všech prodejnách. Ostatní zboží je možné objednat online a poté vyzvednout.
delivery

Rozmysleli jste se?
Zboží vám nevyhovuje?


NEPOUŽITÉ ZBOŽÍ MŮŽETE VRÁTIT ČI VYMĚNIT DO 90 DNŮ

Vrácení zboží

    1. KROK

  • Zboží se všemi původními obaly a účtenkou (může být elektronická na Vaší zákaznické kartě) zaneste na Vaši nejbližší prodejnu: Mapa ZDE.



    2. KROK

  • Proces výměny či vrácení peněz je vyřešen okamžitě na místě,
    • Zboží nelze zaslat žádnou dopravní společností.
    • Zboží není možné vyměnit či vrátit, pokud bylo použito nebo pokud byly odstraněny látkové visačky, kódy RFID apod.

VRÁCENÍ ZDARMA NA PRODEJNĚ DECATHLON

(všechny typy produktů, vrácení peněz ihned)

  • Zboží se všemi původními obaly a fakturou (může být elektronická) zaneste na Vaši nejbližší prodejnu: mapa ZDE. Pro vrácení zboží není třeba vytvářet vratku v zákaznickém účtě.




VRÁCENÍ ZDARMA PŘES ZÁSILKOVNU

(max. hmotnost zásilky 10kg, vrácení peněz do 14 dnů)

  • KROK 1. vytvořte si vratku na svém zákaznickém účtu: (Mé objednávky-> Vrátit zboží), poté obdržíte e-mail s KÓDEM pro vrácení.
  • KROK 2. zboží zabalte do původního obalu + přibalte vytisknuté shrnutí vratky nebo číslo objednávky/vratky napište na kus papíru.
  • KROK 3. najděte nejbližší Zásilkovnu a použijte kód pro vrácení zdarma (štítek bude vytištěn přímo pracovníky zásilkovny).



VRÁCENÍ ZDARMA PŘES PPL Parcel shop

(Pouze pro objednávky, které byly doručeny PPL / max. hmotnost zásilky 31,5 kg a max.rozměr balíku: 100 × 50 × 50 cm, vrácení peněz do 14 dnů)

  • KROK 1. vytvořte si vratku na svém zákaznickém účtu: ODKAZ (Mé objednávky-> Vrátit zboží)
  • KROK 2. vytvořte si štítek - při vytvoření vratky si můžete v posledním kroku vygenerovat zpětný štítek za pomocí tlačítka: "Vytvořit zpětný štítek", případně o něj zažádejte přes kontaktní formulář
  • KROK 3. zboží zabalte do původního obalu + přibalte vytisknuté shrnutí vratky nebo číslo objednávky/vratky napište na kus papíru.
  • KROK 4. oštítkovaný balíček zaneste na Váš nejbližší PPL parcelshop: SEZNAM PPL Parcel shopů



VRÁCENÍ PŘES LIBOVOLNÉHO DOPRAVCE

(dopravu hradí zákazník, lze vrátit všechny typy produktů, vrácení peněz do 14 dnů)

  • KROK 1. vytvořte si vratku na svém zákaznickém účtu: ODKAZ (Mé objednávky-> Vrátit zboží)
  • KROK 2. zboží zabalte do původního obalu + přibalte vytisknuté shrnutí vratky nebo číslo objednávky/vratky napište na kus papíru).
  • KROK 3. odešlete přes libovolného dopravce (Česká pošta, GLS…) na adresu:
    DECATHLON CHODOV E-SHOP
    TÜRKOVA 1272/7
    149 00 PRAHA 4



DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE K VÝMĚNĚ A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

    Vrácené zboží putuje do centrálního skladu mimo ČR. Na základě potvrzení o doručení zásilky do skladu je vratka schválena. Následně Vám vyexpedujeme novou objednávku nebo vrátíme peníze. Standardně tento proces trvá 14 dní. Pokud byla objednávka uhrazena platební kartou, bude Vám automaticky vrácena zpět na kartu. Pokud byla objednávka uhrazena dobírkou, je potřeba k elektronické vratce uvést do poznámky bankovní účet, kam Vám bude platba zaslána (do 14 pracovních dnů). Pokud vrátíte celou objednávku, vrátíme Vám také uhrazené poštovné.

    V případě jakýchkoliv problémů či pochybností se neváhejte obrátit na naše zákaznické centrum prostřednictvím KONTAKTNÍHO FORMULÁŘE nebo na e-mail: eshop.czech@decathlon.com.

  • Pokud Vám z e-shopové objednávky dorazí poškozené či nekompletní zboží, zašlete nám prosím zprávu na e-mailovou adresu: eshop.czech@decathlon.com spolu s:
    • číslem objednávky
    • popisem stížnosti
    • fotografií

  • Pro poškozené zboží Vám zašleme kurýra a vytvoříme novou objednávku

  • Zboží zakoupené z e-shopu můžete reklamovat na všech prodejnách Decathlonu