delivery

Rozmysleli jste se?
máte 90 dní na výměnu či vrácení

Vrácení zboží

U nás v Decathlonu jsme hrdí na kvalitu našich výrobků a nejdůležitější pro nás je spokojenost zákazníků. Proto pokud nejste spokojeni s naším výrobkem, máte 90 dní na jeho vrácení. Při vrácení byste měli mít s sebou doklad o koupi nebo věrnostní kartu, se kterou byl nákup proveden.

Vezměte prosím v potaz, že zboží podléhající zkáze (potraviny, nápoje a také personalizované předměty) nelze vyměnit nebo vrátit.

Na všechny produkty zakoupené v síti Decathlon poskytujeme minimálně dvouletou záruku.

Nadrozměrné zásilky lze vracet pouze do Decathlon prodejny.

Účelově poškozené produkty nebo produkty používané jinak než dle jejich určení nepřijímáme.

Obchodní podmínky

Nepoužité produkty můžete vyměnit/vrátit do 90 dnů.

Produkt není možné vyměnit či vrátit, pokud jste odstranili látkové visačky, kódy RFID apod. Odstraněné papírové visačky (s cenou, velikostí) výměně či vrácení nebrání.

Produkt můžete vyměnit či vrátit na libovolné prodejně. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujte prosím neprodleně náš zákaznický servis.

Ano, veškeré produkty můžete vrátit či vyměnit na jakékoli prodejně Decathlon.

Na svém zákaznickém účtu "Můj účet" -> "Mé objednávky" -> "Vrátit zboží" vyberte objednávku, ze které chcete vyměnit či vrátit produkt. Zvolte "Vytvořit vratku" a vyberte produkt, který vracíte. Následně vyberte vrácené množství a Důvod vrácení. Pokud zboží vracíte, jako Druhou stranu zvolte Vrácení peněz. Pokud chcete zboží vyměnit, jako Druhou stranu zvolte z nabídky požadovanou velikost. Vratku potvrďte a vytiskněte dokument, který přiložte k zásilce. Zásilku následně zanesete na Váš nejbližší PPL parcel shop, kde Vám vytisknou štítek s adresou. Více informací o PPL parcel shopech naleznete zde! Cena za vrácení balíčku se odvíjí od velikosti balíčku (89-149,- Kč).

Po vytvoření vratky (viz. JAK MOHU PŘES E-SHOP VRÁTIT/VYMĚNIT PRODUKT, KTERÝ MI NEVYHOVUJE?), je možné zásilku předat na nejbližším PPL odběrném místě. Nejbližší PPL odběrné místo naleznete zde.

Pokud vrátíte celou objednávku, vrátíme Vám také uhrazené poštovné.

Na prodejně Vám výměnu (pokud je produkt skladem)/vrácení provedeme okamžitě. Pokud máte zájem o výměnu přes e-shop, vytvořte si prosím na svém zákaznickém účtu vratku a objednejte produkt nový. Po předání vráceného produktu do PPL odběrného místa Vám bude nový produkt zaslán v termínu, který odpovídá době pro dodání klasické objednávky.

Za tuto nepříjemnost se Vám velice omlouváme. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Chybu neprodleně napravíme.

Zboží lze vrátit či reklamovat pouze s účtenkou nebo zákaznickou kartou, se kterou byl nákup proveden. Pokud již nemáte účtenku, můžete si její kopii opětovně vytisknout na svém profilu "Můj účet" -> "Nákupy", kde naleznete seznam všech Vašich objednávek realizovaných s Vaší zákaznickou kartou. Kopie účtenky vytištěná ze zákaznického profilu MyDecathlon není daňovým dokladem – slouží pouze pro výměnu a reklamaci zboží.

Ano, zboží můžete reklamovat v prodejnách Decathlon po celé České republice.