Na prodejnách je nyní možné pouze vyzvednutí internetových objednávek
Vyberte svou prodejnu

Usnadněte si nákup výběrem nejbližší prodejny

Zavřít Vybrat
DŮLEŽITÉ SDĚLENÍ
AKTUÁLNÍ NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

NA PRODEJNÁCH JE MOŽNÉ POUZE VYZVEDNUTÍ INTERNETOVÝCH OBJEDNÁVEK
Můžeme vám poradit?
Vytvoření
objednávky
  • Můj účet
  • Doprava a doručení
  • Platba
  • Klikni @ Vyzvedni
Doručení
objednávky
  • Změna nebo zrušení
  • Sledování zásilky
  • Výměna a vrácení
  • Služby
Vaše
prodejna
  • Zákaznická karta
  • Dárková karta
  • Věrnostní šek
  • Servis, potisky produktu
10 nejčastějších dotazů

Objednávky expedujeme ze zahraničních skladů, tudíž se datum doručení pohybuje v rozmezí 3-10 dní . Datum doručení je viditelné před potvrzením objednávky a následně Vám je zasláno v potvrzovacím emailu. Jakmile Vám byl datum vygenerován je fixní a není možné pořadí objednávek jakkoliv měnit.

Jelikož na prodejně není vytvořen webový profil, je potřeba si účet aktivovat změnou přihlašovacího hesla. Tento krok naleznete v záložce přihlášení “Můj účet” - “Zapomněli jste heslo? Klikněte zde.” Do emailu Vám bude zaslána zpráva s odkazem na změnu hesla. Změnu hesla doporučujeme vytvářet na PC a mít povolené soubory cookie.

Rezervaci si vytváříte na zboží, které má daná prodejna skladem. Pokud jej skladem nemá, můžete si jej na prodejnu objednat z eshopu přes “DORUČENÍ NA PRODEJNU ZE SKLADU”. Tato objednávka pak putuje na prodejnu ze zahraničního skladu (průměrná doba doručení je 2-7 dnů).

REZERVACE je platná 24 hodin od nachystání. OBJEDNÁVKA ZE SKLADU na Vás počká až 5 dnů od přijetí na prodejnu.

Zboží nevkládáte do košíku, ale rezervujete jej kliknutím na “DOSTUPNOST NA PRODEJNĚ”. Následně si vyberete svou prodejnu. Pokud u prodejny můžete kliknout na rámeček “REZERVACE”, můžete rezervaci dokončit kliknutím na tlačítko “VYTVOŘIT REZERVACI”, a rezervaci dokončíte. Následně vyčkejte, prosím, na email s potvrzením a dalšími instrukcemi.

Je nám líto, ale platba převodem ani na fakturu není na eshopu možná.

Zde jsou čtyři možné důvody, proč by mohla být Vaše platba zamítnuta:

1) nemáte povolené platby přes internet
2) nemáte povolené soubory cookie
3) platby v některých případech nejde uskutečnit z některých telefonů či tabletů, v tomto případě doporučujeme vyzkoušet PC
4) při výběru platební karty je nutné zadat správnou kolonku "VISA" nebo "MASTERCARD".

Pokud si objednáváte produkty z eshopu s doručením na prodejnu nebo domů, je nutné zadat údaje z dárkové karty či věrnostního šeku přímo na eshopu. Tento krok je možné udělat v posledním kroku objednávky "3. PLATBA". Dodatečně do objednávky šeky ani dárkové karty přidat nelze.

Je nám líto, ale bohužel ne. Náš systém neumožňuje do objednávek zasahovat. Pokud si přejete do objednávky přidat další zboží, tak Vám můžeme objednávku pouze stornovat a Vy si můžete vytvořit novou. Bohužel předpokládaný termín doručení je daný a není možné k Vaší objednávce přiřadit prioritu či ji jinak upřednostnit.

ANO, kolo Vám přijde složené a základně seřízené. Bude však třeba přimontovat pedály a otočit řidítka dle pokynů v balíčku, případně dle instruktážního videa -https://www.decathlon.cz/servis-jizdni-kola.html.

Doporučujeme na danou prodejnu nejdříve zavolat a domluvit se s kolegy přímo na cyklo servisu. Prodejny jsou po jejich opětovném otevření velice vytížené a je možné, že Vás bez předchozího objednání odmítnou. Kontakty na jednotlivé prodejny naleznete v sekci “Máte dotaz?” - “Kontaktujte váš obchod”.

​Balíček, putuje z adresy, kam byl poslán (Ostrava/Praha) ještě na centrální sklad do Polska. Na základě potvrzení ze skladu, že zásilka dorazila, Vám je výměna/vratka schvalována, o čemž Vás informuje automatický email. Standardně tento proces trvá 14 dní.

Pokud po této lhůtě nemáte od nás žádnou informaci, kontaktujte nás s podacím lístkem či sledovacím číslem zásilky PPL na email eshop.czech@decathlon.com. Do předmětu vždy uveďte číslo objednávky.