ZBOŽÍ Z ESHOPU DORUČÍME K VÁM DOMŮ | Vyzvednutí rezervovaného zboží je možné ve výdejních místech ve vybraných prodejnách
Vyberte svou prodejnu

Zobrazovat nabídku a dostupnost produktů nejblíže mému domovu.

Zavřít Vybrat
DŮLEŽITÉ SDĚLENÍ
Vážení zákazníci, s ohledem na usnesení Vlády ČR musí zůstat naše prodejny do 11. 4. 2020 uzavřeny. Výdej rezervací je možný ve vybraných prodejnách. Veškeré sportovní vybavení vhodné mimo jiné i pro sportování doma či venku naleznete na decathlon.cz. Naši experti jsou Vám i nadále k dispozici a v případě dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat. Děláme vše pro bezpečí našich kolegů. Vzhledem k sanitárním opatřením v našem skladu se může doba doručení prodloužit až na 7 dní. Děláme však vše pro to, aby tato doba byla kratší. Děkujeme za pochopení.
10 nejčastějších dotazů

Na prodejnu v tuto chvíli lze vytvářet pouze REZERVACE, a to na produkty, které má Vámi vybraná prodejna skladem. Zboží nevkládáte do košíku, ale rezervujete jej kliknutím na “DOSTUPNOST NA PRODEJNĚ”. Následně si vyberete svou prodejnu. Pokud u prodejny svítí zeleně “skladem”, můžete rezervaci dokončit kliknutím na tlačítko “VYTVOŘIT REZERVACI”, a rezervaci dokončíte. Následně vyčkejte, prosím, na kontakt z prodejny, aby se s Vámi kolegové domluvili na čase vyzvednutí.

Pokud Vám nejde rezervace dokončit, s největší pravděpodobností je kapacita pro danou prodejnu pro dnešní den vyčerpána. Rezervace bude opět možné vytvořit následující den.

Bohužel, NE. Tento způsob doručení nenabízíme. Můžete si vytvořit pouze rezervaci.

Nemusíte, rezervace se platí přímo na prodejně pouze prostřednictvím platebního terminálu. Ano, dárkovou kartu i šek uplatnit můžete, a to také přímo na prodejně před zaplacením zboží.

Bohužel, NE. Je potřeba vyčkat na telefonát z prodejny, kdy se s Vámi naši kolegové domluví na čase vyzvednutí rezervace. Jedná se o sanitární opatření, které zajistí, abyste se ve stejnou chvíli nesetkali s velkým množstvím dalších zákazníků a byla tak zachována Vaše i naše bezpečnost.

Rezervace je platná 24 hodin od potvrzení prodejnou. Poté je automaticky stornována a je potřeba si vytvořit rezervaci novou.

Je nám líto, ale aktuálně to není možné. Prodejny momentálně slouží pouze jako výdejní místa rezervací na zboží, které mají skladem. Bohužel v současné chvíli není možné na prodejny zboží vracet ani jej tam vyměňovat či reklamovat. Na výměnu máte 90 dní, aktuální mimořádná situace se do této lhůty nezapočítává. Zboží můžete vrátit či vyměnit kdykoli po znovu otevření našich prodejen.

Bohužel NE, a to až do oficiálního otevření prodejen.

​Je nám líto, ale objednávky přesměrovat NEMŮŽEME. Objednávku Vám můžeme pouze stornovat. Pokud chcete zboží vyzvednout na prodejně, je potřeba si vytvořit rezervaci.

​Je nám líto, ale bohužel ne. Náš systém neumožňuje do objednávek zasahovat. Pokud si přejete do objednávky přidat další zboží, tak Vám můžeme objednávku pouze stornovat a Vy si můžete vytvořit novou.
Předpokládaný termín doručení je daný a není možné k Vaší objednávce přiřadit prioritu či ji jinak upřednostnit.

Můžeme vám poradit?
Vytvoření
objednávky
  • Můj účet
  • Doprava a doručení
  • Platba
  • Klikni @ Vyzvedni
Doručení
objednávky
  • Změna nebo zrušení
  • Sledování zásilky
  • Výměna a vrácení
  • Služby
Vaše
prodejna
  • Zákaznická karta
  • Dárková karta
  • Věrnostní šek
  • Servis, potisky produktu