top 5 faq
Jsou prodejny Decathlon otevřené?
Jaká je momentálně přibližná dodací doba pro doručení objednávky?

Dodací lhůta závisí na tom, ze kterého skladu je objednávka expedována. Přibližné datum doručení objednávky uvidíte při výběru způsobu doručení. Nejrychlejším způsobem doručení je služba Klikni&Vyzvedni nebo rezervace na prodejně.

Jaký je rozdíl mezi „VYZVEDNUTÍ NA PRODEJNĚ ZA 1H“ A „DORUČENÍ ZE SKLADU“?
Jak si vytvořit rezervaci z pohodlí domova?

Navštivte náš web, přihlaste se nebo zaregistrujte. Vyberte produkt a velikost. Přes záložku „Vyzvednout na prodejně za 1h“ si ověřte dostupnost na Vaší prodejně. Pokud je produkt dostupný v dostatečném množství, můžete si jej okamžitě rezervovat.

Jak mohu zboží vrátit/vyměnit?

Konkrétní postup k výměně a vrácení naleznete ZDE.

vytvoření objednávky

Navštivte naší webovou stránku

Přihlaste se do svého účtu

Vyberte si produkty

Vyberte způsob doručení

Potvrďte svojí objednávku

Bezpečně zaplaťte

Rezervace na prodejně
Klikni&Vyzvedni

U objednávek Klikni&Vyzvedni poskytujeme bezplatné doručení na prodejnu a vztahuje se na všechny výrobky a kombinace výrobků. Objednávka bude doručena na Vámi zvolenou prodejnu z e-shopového skladu (zboží se neodebírá ze zásob prodejen).

Objednávku Klikni&Vyzvedni můžete uhradit platební kartou online anebo platební kartou přímo na prodejně. Tuto objednávku není možné uhradit v hotovosti.

Objednávky expedujeme ze zahraničních skladů, tudíž se datum doručení pohybuje v rozmezí 5-12 dní. Datum doručení je viditelné před potvrzením objednávky a následně Vám je zasláno v potvrzovacím e-mailu.

Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, budeme Vás kontaktovat e-mailem. Objednávka pro Vás bude na prodejně připravena na Vaše jméno po dobu 5 dní. V případě, že si svou objednávku nevyzvednete do 5 dní, bude automaticky odeslána zpět na sklad. Pokud bude tato objednávka uhrazena předem, peníze Vám budou vráceny do 2 týdnů.

Objednávku Klikni&Vyzvedni je možné prodloužit po dohodě s danou kamennou prodejnou.

Doručení domů

Objednávky expedujeme ze zahraničních skladů, tudíž se datum doručení pohybuje v rozmezí 3-10 dnů. Jakmile bude zásilka předána dopravci, obdržíte e-mail s odkazem na sledování zásilky.

Dopravce PPL nebo DHL se s Vámi telefonicky spojí a dohodne čas předání. V případě, že se v okamžiku doručení nebudete nacházet ve svém bydlišti, dopravce zanechá oznámení o uložení zásilky a pokusí se o nové doručení následující den.

Objednávku s doručením na Vaši adresu můžete uhradit platební kartou online nebo u řidiče. U přepravce PPL je možné platit kartou nebo hotově. U nadrozměrných zásilek (přepravce DHL) je možné platit pouze hotově.

Cena dopravy je závislá na váze zásilky a způsobu platby.

Doručení na výdejní místo

Vaši objednávku můžeme doručit na výdejní místo PPL Parcelshop nebo výdejní místo Zásilkovna. Objednávku můžete uhradit online platební kartou nebo přímo na výdejním místě. Před návštěvou
výdejního místa si, prosím, nejdříve zkontrolujte, zda dané místo přijímá platební karty. Některá výdejní místa přijímají pouze hotovost.
Objednávky expedujeme ze zahraničních skladů, tudíž se datum doručení pohybuje v rozmezí 5-12 dní. Na vyzvednutí zásilky z výdejního místa máte 7 dní.

Objednávka bez registrace

Pokud si přejete objednávku bez registrace, pak Vás poprosíme o zaslání Vaší objednávky na e-mail: eshop.czech@decathlon.com:

- vaše jméno a příjmení
- dodací adresu
- telefonní číslo
- kódy produktů, které si přejete objednat (případně odkazy) + velikosti

Objednávku bez registrace je možné uhradit pouze na dobírku. Objednávky expedujeme ze zahraničních skladů, tudíž se datum doručení pohybuje v rozmezí 5-12 dní. Datum doručení Vám bude zasláno v potvrzovacím e-mailu. Zásilku Vám doručí přepravce PPL, nadrozměrné zásilky doručuje přepravce DHL. Cena dopravy se odvíjí dle hmotnosti a rozměrů zásilky. Doprava zdarma platí při nákupu nad 2000 Kč, nevztahuje se na nadrozměrné výrobky.

Objednávka nedorazila kompletní. Jak mám postupovat?

Za tuto nepříjemnost se Vám velice omlouváme. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Chybu neprodleně napravíme.
Případně je také možné, že byla Vaše objednávka odeslána ve více zásilkách. Sledovací čísla zásilek jsme Vám odeslali v potvrzujícím e-mailu o odeslání Vaší objednávky.

Přišel mi jiný nebo poškozený produkt. Jak mám postupovat?

Za tuto nepříjemnost se Vám velice omlouváme. Prosíme Vás, vyfoťte zásilku a její obsah. Fotografie nám zašlete společně s číslem objednávky a popisem reklamace na e-mail: eshop.czech@decathlon.com nebo přes kontaktní formulář. Váš problém neprodleně vyřešíme.

Jak zjistím aktuální stav objednávky?

Stav Vaší objednávky zjistíte po přihlášení do Vašeho zákaznického účtu v sekci „Moje objednávky“. Do účtu se přihlásíte v sekci Můj účet.

Potřebuji zrušit objednávku/stornovat objednávku.

Kontaktujte nás přes kontaktní formulář, objednávku Vám zrušíme.

Můžu do objednávky přidat další zboží ?

Je nám líto, ale bohužel ne. Náš systém neumožňuje do objednávek přidávat další produkty. Objednávku je možné stornovat a Vy si můžete vytvořit novou.

Mohu změnit adresu doručení, pokud už se objednávka zpracovává?

Pokud potřebujete změnit adresu, kontaktujte nás a adresu Vám změníme. Adresu je možné změnit pouze před předáním dopravci. O předání dopravci budete informováni e-mailem.
U Objednávek Klikni&Vyzvedni s doručením na prodejnu není možné měnit místo doručení, ani způsob doručení.

doručení
Jaké doručovací metody nabízíte a jaká je cena dopravy?
Kde mohu sledovat stav své zásilky?
Je možné změnit dodatečně adresu dodání?

Pokud potřebujete změnit adresu, kontaktujte nás a adresu Vám změníme. Adresu je možné změnit pouze před předáním zásilky dopravci. O předání zásilky dopravci budete informován e-mailem. Pokud jste zvolili vyzvednutí na prodejně, místo ani způsob vyzvednutí není možné změnit.

Můžete urychlit doručení objednávky ?

Předpokládaný termín doručení je daný a není možné k Vaší objednávce přiřadit prioritu či ji jinak upřednostnit. Systém, ve kterém náš sklad pracuje, funguje automaticky.

Jak funguje doručení zásilky?

Objednávka bude doručena k prvním dveřím Vašeho bydliště. Jakmile bude zásilka předána dopravci, obdržíte e-mail s odkazem na sledování zásilky. Dopravce se s Vámi telefonicky spojí a dohodne čas předání.
V případě, že se v okamžik doručení nebudete nacházet ve svém bydlišti, dopravce zanechá oznámení o uložení zásilky a pokusí se o nové doručení následující den.

Co jsou nadrozměrné zásilky a jaký je způsob jejich doručení?
výměna a vrácení

„ROZMYSLELI JSTE SE? ZBOŽÍ VÁM NEVYHOVUJE? NEPOUŽITÉ ZBOŽÍ MŮŽETE VRÁTIT ČI VYMĚNIT DO 90 DNŮ. JAK NA TO?“

Jak vrátit nebo vyměnit produkt zakoupený/zarezervovaný na prodejně?

Produkty můžete vrátit na kterékoliv kamenné prodejně Decathlon. Pro vrácení produktu budete potřebovat doklad o zakoupení nebo založený zákaznický účet, na který byl nákup produktu zaznamenaný. Produkt musí být nepoužívaný a v původním balení.
Pokud vracíte zboží na prodejně, není třeba si v zákaznickém účtu vytvářet vratku. Zboží zakoupené/zarezervované na prodejně není možné vrátit přes e-shop.

Jak postupovat při výměně nebo vrácení produktu zakoupeného přes e-shop?

Pro vrácení či výměnu zboží zakoupeného přes e-shop je potřeba se přihlásit do Vašeho zákaznického účtu a vytvořit elektronickou vratku.

V panelu na levé straně zvolíte ,,mé objednávky - sledovat mé objednávky - vrátit zboží (v případě, že požadujete vrácení peněz, nezapomeňte uvést číslo bankovního účtu) - vytvořit vratku”. Výměna zboží je možná pouze v rozsahu velikosti modelu (za jiný produkt nelze měnit).

Produkt zakoupený na eshopu můžete vrátit na kamenné prodejně. Pro vrácení produktu budete potřebovat fakturu, kterou nemusíte tisknout, stačí náhled faktury v mobilním telefonu, číslo objednávky a číslo elektronické vratky.

V případě vrácení zboží přes Zásilkovnu nebo PPL ParcelShop zabalte zboží zpět do krabice a přiložte vytištěné shrnutí vratky nebo číslo objednávky a číslo vratky napište na list papíru.
Produkt musí být nepoužívaný a v původním balení. VRÁCENÍ ZDARMA PŘES ZÁSILKOVNU

(max. hmotnost zásilky 10 kg, rozměry zásilky - součet všech tří stran max. 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 70 cm, vrácení peněz do 14 dnů)

KROK 1. Vytvořte si vratku na svém zákaznickém účtu poté obdržíte e-mail s KÓDEM pro vrácení.
KROK 2. Zboží zabalte do původního obalu + přiložte vytištěné shrnutí vratky nebo číslo objednávky a číslo vratky napište na list papíru.
KROK 3. Najděte nejbližší Zásilkovnu a použijte kód pro vrácení zdarma (štítek bude vytištěn přímo pracovníky Zásilkovny). Po předání zásilky si vždy od obsluhy vyžádejte potvrzení o předání se sledovacím číslem dané zásilky. Tento protokol si, prosím, uschovejte pro případné reklamace.

VRÁCENÍ ZDARMA PŘES PPL PARCEL SHOP

(platí pouze pro objednávky, které byly doručeny PPL / max. hmotnost zásilky 31,5 kg a max.rozměr balíku: 100 × 50 × 50 cm, vrácení peněz do 14 dnů)

KROK 1. Vytvořte si vratku na svém zákaznickém účtu
KROK 2. Vytvořte si štítek - při vytvoření vratky si můžete v posledním kroku vygenerovat zpětný štítek za pomocí tlačítka: „Vytvořit zpětný štítek“, případně o něj zažádejte přes kontaktní formulář
KROK 3. Zboží zabalte do původního obalu + přiložte vytištěné shrnutí vratky nebo číslo objednávky a číslo vratky napište na list papíru.
KROK 4. Oštítkovaný balíček zaneste na Váš nejbližší PPL parcelshop

VRÁCENÍ PŘES LIBOVOLNÉHO DOPRAVCE

(dopravu hradí zákazník, lze vrátit všechny typy produktů, vrácení peněz do 14 dnů)

KROK 1. Vytvořte si vratku na svém zákaznickém účtu
KROK 2. Zboží zabalte do původního obalu + přiložte vytištěné shrnutí vratky nebo číslo objednávky a číslo vratky napište na list papíru.
KROK 3. Odešlete přes libovolného dopravce (Česká pošta, GLS…) na adresu:

DECATHLON Ostrava AVION E-SHOP
Rudná 3186/73
700 30 Ostrava-Jih

Jak dlouho trvá výměna nebo vrácení a jakou formou mi budou vráceny peníze?

V případě, že byl produkt zakoupený a vrácený na prodejně: vrácení peněz proběhne ihned (do 500 Kč v hotovosti, nad 500 Kč na platební kartu).

V případě, že byl produkt zakoupený přes e-shop a je součástí nabídky dané prodejny: vrácení peněz proběhne ihned (do 500 Kč v hotovosti, nad 500 Kč na platební kartu).

V případě, že byl produkt zakoupený přes e-shop a není součástí nabídky dané prodejny a byl uhrazený on-line platební kartou: vrácení peněz proběhne do 14 dnů zpět na kartu.

V případě, že byl produkt zakoupený přes e-shop a není součástí nabídky dané prodejny a byl uhrazený platební kartou až na prodejně: vrácení peněz proběhne do 14 dnů na bankovní účet, který bude uveden v elektronické vratce.

V případě, že byl produkt zakoupený přes e-shop (na dobírku) a vrácený na e-shop: vrácení peněz proběhne do 14 dnů na bankovní účet, který bude uveden v elektronické vratce.

V případě, že byl produkt zakoupený přes e-shop (platba on-line) a vrácený na e-shop: vrácení peněz proběhne do 14 dnů zpět na platební kartu.

V případě, že byl produkt zakoupený přes e-shop, placen předem na prodejně na pokladně a není součástí nabídky dané prodejny: vrácení peněz proběhne do 14 dnů na bankovní účet, který bude uveden v elektronické vratce nebo proběhne vrácení peněz přímo na prodejně (v hotovosti).

Pokud jste k uhrazení celé objednávky nebo její části využili Věrnostní šek, jako náhradu obdržíte body, které se připíší na Váš věrnostní účet Decathlon. U dárkové karty bude vrácena stejná částka zpět na stejnou dárkovou kartu.

Vrácené zboží putuje do centrálního skladu mimo ČR. Na základě potvrzení o doručení zásilky do skladu je vratka schválena. Následně expedujeme novou objednávku/výměnu nebo vracíme peníze. Standardně tento proces trvá 14 dní.

Bude mi vráceno poštovné, když pošlu produkt zpět?

V případě, že vrátíte celou objednávku, vrátíme Vám poštovné. V případě, že vracíte pouze část objednávky, původní poštovné nevracíme.

Jak postupovat v případě reklamace?

Zboží zakoupené na e-shopu můžete reklamovat na všech prodejnách. K reklamaci budete potřebovat fakturu (stačí náhled v mobilu).

Zboží zakoupené na kamenné prodejně můžete reklamovat pouze na prodejně. K reklamaci budete potřebovat pokladní doklad nebo založený zákaznický účet, na který byl nákup produktu zaznamenaný.

Přišel mi vadný, jiný nebo poškozený produkt. Jak mám postupovat?

Pokud Vám z e-shopové objednávky dorazí jiné, poškozené či nekompletní zboží, zašlete nám prosím zprávu na e-mailovou adresu:
eshop.czech@decathlon.com spolu s číslem objednávky, popisem stížnosti a fotografii.
Pro jiné či poškozené zboží Vám zašleme kurýra a vytvoříme novou objednávku.

Nenašli jste odpověď na svou otázku?
Kontaktujte nás
zákaznický účet
Jaké jsou výhody zákaznického účtu?
Jak si můžu založit zákaznický účet?

Registrovat se můžete prostřednictvím naší webové stránky decathlon.cz.

Co dělat, když jsem zapomněl heslo ke svému zákaznickému účtu?

Na přihlašovací stránce „Můj účet“ zvolte „Zapomněli jste heslo?“ a vyplňte e-mail, pod kterým jste si účet vytvářeli. Obratem obdržíte e-mail s odkazem na změnu hesla.

Jak můžu zrušit svůj účet?

Pokud chcete zrušit svůj účet, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis.

Ještě nemáte zákaznický účet?
zaregistrujte se
Prodejny a servis top 5 F&Q
Kde se nachází vaše prodejny?

Svou nejbližší prodejnu můžete najít ZDE.

Kde mohu zakoupit dárkovou kartu ?

Vzor karty si můžete vybrat přímo na místě a vyhotovena je během okamžiku. Dárkovou kartu nezasíláme, není tedy možné si ji objednat on-line s doručením na Vaši adresu.
Dárkovou kartu můžete zakoupit na jakékoli prodejně Decathlon. Seznam prodejen naleznete ZDE.

Jak mohu ověřit platnost a zůstatek na mé dárkové kartě ?

Dárková karta je platná po dobu 2 let od nabití a lze ji uplatnit také postupně na všech našich prodejnách i na e-shopu. Kartu můžete použít na nákup všech produktů i služeb nejen v ČR, ale i v ostatních zemích Evropské Unie s výjimkou Slovinska a Chorvatska. Kartu je možné uplatnit také v Turecku. Platnost a zůstatek na dárkové kartě si můžete ověřit ZDE.

Nabízíte servis výrobků?

Ano. Více na stránce Služby zákazníkům. Co se týče servisu jizdních kol, servisujeme pouze kola našich značek. Doporučujeme Vám vždy před návštěvou kontaktovat danou prodejnu, na které chcete servis využít, kvůli zjištění kapacity a obsazenosti daného servisu.

Jaká je záruční lhůta?

Na veškeré zboží zakoupené v našich prodejnách se vztahuje záruka 2 roky, kterou můžete uplatnit v kterékoliv z našich prodejen. Na některé výrobky (kola, posilovací stroje, stoly na stolní tenis, batohy apod.) poskytujeme záruku 5 let, 10 let, či dokonce záruku doživotní. Tyto informace jsou uvedené u jednotlivých produktů.

kontaktujte náš zákaznický servis
jsme vám k dispozici
pondělí-neděle: 9:00 - 19:00

napište nám

přes kontaktní formulář

napsat

zavolejte nám

+420 228 800 008

zavolat

pro marketing

decathlon.cz@decathlon.com

napsat

pro tisk

media.cz@decathlon.com

napsat

facebook

@decathlon.cz

napsat
kontaktujte vaší prodejnu
potřebujete zjistit informace o produktech nebo jejich dostupnost?
Najděte kontakt na prodejnu níže, zavolejte nám a rádi vám dané informace poskytneme.