Partnerský prodej marketplace na decathlon.cz

Začněme od začátku: co je Marketplace?

Marketplace je web, kde mohou nezávislí obchodníci prodávat své produkty. Jeho cílem je nabízet širokou škálu produktů na jednom místě. DECATHLON pro nás navíc vystupuje jako spolehlivá třetí strana, která zákazníkům poskytuje obvyklou kvalitu.

Co to znamená ve skutečnosti? Garantujeme bezpečnost platby, kvalitu produktů a zákaznický servis.

Proč se DECATHLON rozhodl vytvořit Marketplace?

Naším cílem je stále zpřístupňovat sport všem a pomáhat našim zákazníkům cítit se každý den dobře. Kromě toho chceme rozšířit bohatou nabídku produktů souvisejících se sportem, pohodou a fitness.
Proto jsme se rozhodli zahájit spolupráci s partnery vybranými našimi týmy a důkladně prověřenými, abychom mohli nabízet ty nejlepší produkty a poskytovat našim zákazníkům co nejlepší zkušenosti.

Jak si vybíráme partnery?

Výběr je prováděn s velkou pečlivostí. Vždy dbáme na to, aby značky, se kterými spolupracujeme, splňovaly naše přísné požadavky.

Jak poznám produkty od partnerů?

Jak poznám produkty od partnerů?

Zda zboží spadá do partnerského prodeje poznáte zcela jednoduše. Přímo u produktu uvádíme, kdo produkt "Prodává a odesílá".

Jak konkrétně probíhá proces nákupu?

Základním principem Marketplace je zpřístupnění více partnerů v rámci jednoho nákupu. Způsob, lhůta dodání a ceny liší podle partnerů.

Vyberte požadovaný produkt. Pokud jej náš partner prodává, je to uvedeno na stránce produktu. Přidejte do košíku!
1
Vyberte požadovaný produkt. Pokud jej náš partner prodává, je to uvedeno na stránce produktu. Přidejte do košíku!
Potvrďte obsah košíku a vyberte způsob doručení pro každého partnera.
2
Potvrďte obsah košíku a vyberte způsob doručení pro každého partnera.
Změny týkající se platby: bez ohledu na to, zda se jedná o partnerský produkt či nikoli, lze zaplatit bankovní kartou a dárkovou kartou (při nákupu partnerských produktů není možná platba na dobírku, a doprava zdarma nad 1700kč se na ně nevztahuje).
3
Změny týkající se platby: bez ohledu na to, zda se jedná o partnerský produkt či nikoli, lze zaplatit bankovní kartou a dárkovou kartou (při nákupu partnerských produktů není možná platba na dobírku, a doprava zdarma nad 1700kč se na ně nevztahuje).
Průběh doručení můžete sledovat ve svém účtu. Informace o doručení obdržíte e-mailem. Každý partner řeší odeslání své zásilky, od každého partnera tak obdržíte zásilku zvlášť. Dodací lhůty jednotlivých partnerů se mohou lišit.
4
Průběh doručení můžete sledovat ve svém účtu. Informace o doručení obdržíte e-mailem. Každý partner řeší odeslání své zásilky, od každého partnera tak obdržíte zásilku zvlášť. Dodací lhůty jednotlivých partnerů se mohou lišit.

Jaký je proces vrácení?


Produkty od našich partnerů nelze vrátit na našich prodejnách.
Uvidíte však, že proces vrácení je velmi snadný.

Jak to funguje?
Produkt vrátíte v původním obalu přímo našim partnerům. Přímo od nich dostanete informaci, jak produkt vrátit. Náklady na vrácení nesou naši partneři. Peníze vám budou vráceny do 14 pracovních dnů od obdržení balíku poštou.

Jaká je lhůta pro vrácení?
Máte 30 dní na vrácení produktů (nových a nepoužitých, pouze vyzkoušených), které vám nevyhovují. V případě výměny můžete nevyhovující produkt vrátit a zadat novou objednávku.

Kde najdu fakturu?
Fakturu obdržíte od prodejce e-mailem po odeslání objednávky nebo bude součástí zásilky. Pokud jste žádnou fakturu neobdrželi, kontaktujte zákaznický servis Decathlonu.

Jaký je proces vrácení?

Naši partneři

Informace o procestu vrácení najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách konkrétního partnera.

Máte další otázky ohledně Marketplace?

Nejčastěji kladené otázky našich zákazníků:

Mohu zaplatit dárkovou kartou?

Ano

Mohu zaplatit věrnostním šekem?

Ano

Mohu zaplatit na dobírku?

Ne

Dostanu za nákupy přes Marketplace věrnostní body?

Ano

Pokud objednávám produkty od různých partnerů, dostanu je společně v jedné zásilce?

Ne. Naši partneři připravují a dodávají své produkty sami. Znamená to, že dostanete jednu zásilku od každého partnera. Dodací lhůta a náklady se u jednotlivých partnerů liší a každý z partnerů je uvádí samostatně.

Pokud objednávám u různých partnerů, musím platit za dopravu vícekrát?

Ano. Naši partneři řeší přípravu a doručení zásilek sami. Pokud si objednáte produkty od více partnerů, nebudou doručeny současně v jedné zásilce. Partneři si sami určují náklady na dopravu.

Mohu si produkty od partnerů vyzvednout v prodejnách nebo na výdejním místě?

To v současné době není možné vzhledem k tomu, že partneři dodávají své produkty sami, nemáme je na prodejnách skladem.

Mohu vrátit svůj produkt do prodejny DECATHLON?

Bohužel ne. Produkty našich partnerů nejsou dostupné v našich prodejnách Decathlon. Nelze je tedy vrátit v našich prodejnách, ale vrací se přímo partnerovi. Proces vrácení je jednoduchý a zdarma do 30 dnů od obdržení zásilky. Postupujte podle pokynů partnera, které najdete v jeho obchodních podmínkách, které najdete po kliknutí na partnera. Máte-li jakékoli dotazy, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Doprava zdarma nad 1700,-

Doprava zdarma platí pouze na Decathlon produkty, nevztahuje se na partnerské produkty a nadrozměrné zásilky.

Jednotné kontaktní místo podle Nařízení EU 2022/2065 o digitálních službách:

[email protected] (komunikace v češtině a angličtině)