Vyberte svou prodejnu

Usnadněte si nákup výběrem nejbližší prodejny

Zavřít Vybrat
delivery

Rozmysleli jste se?
Zboží vám nevyhovuje?


NEPOUŽITÉ ZBOŽÍ MŮŽETE VRÁTIT ČI VYMĚNIT DO 90 DNŮ
KVŮLI OBDOBÍ UZAVŘENÝCH PRODEJEN SE LHŮTA AUTOMATICKY PRODLUŽUJE

Vrácení zboží

U nás v Decathlonu jsme hrdí na kvalitu našich výrobků a nejdůležitější pro nás je spokojenost zákazníků. Proto pokud nejste spokojeni s naším výrobkem, máte 90 dní na jeho vrácení. Při vrácení byste měli mít s sebou doklad o koupi nebo věrnostní kartu, se kterou byl nákup proveden.

Vezměte prosím v potaz, že zboží podléhající zkáze (potraviny, nápoje a také personalizované předměty) nelze vyměnit nebo vrátit.

Na všechny produkty zakoupené v síti Decathlon poskytujeme minimálně dvouletou záruku.

Nadrozměrné zásilky lze vracet pouze do Decathlon prodejny.

Účelově poškozené produkty nebo produkty používané jinak než dle jejich určení nepřijímáme.

Obchodní podmínky naleznete ZDE.

  • Zajděte do nejbližšího obchodu. Adresy našich prodejen najdete ZDE.



  • Vrátíte/vyměníte produkt po předložení účtenky nebo zákaznické karty.
  • Produkt není možné vyměnit či vrátit, pokud jste odstranili látkové visačky, kódy RFID apod.



  • Obdržíte hotovost nebo zboží v jiné velikosti.
  • Zajděte do nejbližšího obchodu. Adresy našich prodejen najdete ZDE.
  • Zboží lze vrátit na jakékoliv prodejně.
  • Výměna zboží lze uskutečnit jen v případě, že na prodejně požadovaná velikost bude skladem.



  • Pro vrácení či výměnu zboží přes e-shop je potřeba se přihlásit na svůj účet na webové stránce Decathlon.cz.
  • V panelu na levé straně zvolíte, ,,mé objednávky - sledovat mé objednávky - vrátit zboží-vytvořit vratku” (po potvrzení vratky je možné zvolit jinou velikost pro výměnu objednávky)
  • Výměna zboží je možná pouze v rozsahu velikosti modelu (za jiný produkt nelze měnit).



  • Zabalte zboží zpět do krabice a přiložte papír s číslem objednávky a číslem vratky





  • Balík odešlete na uvedenou adresu:

    • LIBOVOLNÝM PŘEPRAVCEM (Česká pošta, GLS..)
      Decathlon Chodov E-shop
      TÜRKOVA 1272/7
      149 00 PRAHA 4

    • PŘES PPL PARCELSHOP
      Zásilku zabalíte a zanesete na váš nejbližší parcelshop (odkaz ZDE)
      Adresa doručení je:
      DECATHLON PPL
      FRANTIŠKA A ANNY RYŠOVÝCH 1168/21
      709 99 OSTRAVA – SVINOV

      Štítek si vytvoříte a vytisknete sami pomocí aplikace.
      Pro zásilku lze objednat i kurýra (+60,-Kč):

    • POZOR - na tuto adresu je možné odeslat zásilku, pouze přes PPL. Pokud použijete jiného dopravce, zásilka nebude doručena.



  • Cena za vrácení balíčku se odvíjí od velikosti balíčku (89 - 149,-Kč). Maximální hmotnost 31,5 kg, maximální rozměry 100x50x50 cm.
  • Pokud Vám zásilka byla doručena společností PPL, můžete využít její bezplatné vrácení prostřednictvím PPL Parcel Shopu. Při vytvoření vratky můžete v posledním kroku vygenerovat zpětný štítek za pomocí tlačítka: "Vytvořit zpětný štítek". TATO SLUŽBA JE ZDARMA (lze využít pouze jednou na objednávku). Tato služba nelze využít u expresního doručení.
  • Jakmile obdržíme na skladě Váš balíček na výměnu zboží, ihned Vám odesíláme ze skladu novou zásilku s požadovanou velikostí



  • VRÁCENÍ PENĚZ
  • Pokud byla objednávka uhrazena platební kartou, bude Vám platba vrácena zpět na kartu
  • Pokud byla objednávka uhrazena na dobírku, je potřeba k elektronické vratce uvést do poznámky bankovní účet, kam Vám bude platba zaslána (do 10ti pracovních dnů)
  • Pokud vrátíte celou objednávku, vrátíme Vám také uhrazené poštovné.
  • Vrácené zboží putuje z adresy, kam bylo zasláno, ještě do centrálního skladu mimo ČR. Na základě potvrzení ze skladu, že zásilka dorazila, Vám výměnu schválíme a novou objednávku vyexpedujeme. Standardně tento proces trvá 14 dní.
  • V případě, že by ve Vašem případě již byla lhůta 14 dnů překročena, kontaktujte nás, prosím, s podacím lístkem z pošty, případně sledovacím číslem Vaší zásilky. (eshop.czech@decathlon.com) Situaci prověříme a případně výměnu urychlíme.
  • Pokud Vám z e-shopové objednávky dorazí poškozené či nekompletní zboží, zašlete nám prosím zprávu na e-mailovou adresu: eshop.czech@decathlon.com spolu s:
    • číslem objednávky
    • popisem stížnosti
    • fotografií

  • Pro poškozené zboží Vám zašleme kurýra a vytvoříme novou objednávku

  • Zboží zakoupené z e-shopu můžete reklamovat na všech prodejnách Decathlonu