DOMYOS
soldesprix
  • PŘÍSLUŠENSTVÍ NA KRUHOVÝ TRÉNINK - POSILOVACÍ HRAZDA 100 CM  DOMYOS
  • PŘÍSLUŠENSTVÍ NA KRUHOVÝ TRÉNINK - POSILOVACÍ HRAZDA 100 CM  DOMYOS
  • PŘÍSLUŠENSTVÍ NA KRUHOVÝ TRÉNINK - POSILOVACÍ HRAZDA 100 CM  DOMYOS
  • PŘÍSLUŠENSTVÍ NA KRUHOVÝ TRÉNINK - POSILOVACÍ HRAZDA 100 CM  DOMYOS
  • PŘÍSLUŠENSTVÍ NA KRUHOVÝ TRÉNINK - POSILOVACÍ HRAZDA 100 CM  DOMYOS
  • PŘÍSLUŠENSTVÍ NA KRUHOVÝ TRÉNINK - POSILOVACÍ HRAZDA 100 CM  DOMYOS
  • PŘÍSLUŠENSTVÍ NA KRUHOVÝ TRÉNINK - POSILOVACÍ HRAZDA 100 CM  DOMYOS
  • PŘÍSLUŠENSTVÍ NA KRUHOVÝ TRÉNINK - POSILOVACÍ HRAZDA 100 CM  DOMYOS
Kód : 8353819
Přidat k oblíbeným
Výrobek byl již přidán
PŘÍSLUŠENSTVÍ NA KRUHOVÝ TRÉNINK

Posilovací hrazda Pull up bar 100 cm DOMYOS

DOMYOS
4.3/5
4.3/5
Decathlon
Přitahovací hrazda, díky níž můžete posilovat s vahou vlastního těla v pohodlí domova! Hledáte tyč, kterou snadno a rychle upevníte? Tak právě pro vás je Pull Up Bar: posilovací hrazda, která nevyžaduje fixační šrouby a umožňuje posilování horní poloviny těla, kdy se vám zamane.

Klíčové vlastnosti

Odolnost Nepřišroubovaná tyč unese 100 kg, přišroubovaná tyč unese 130 kg.
Univerzální využití Na posilování zad, paží i břišních svalů!
Snadná montáž / demontáž Možnost upevnění bez nářadí pro snadné použití.
Skladnost Tyč bez problémů uložíte pod postel nebo do skříně.

Technický popis

Posilovací tyč, která nenaruší útulnost vašeho domova.

Posilovací nářadí není často tím nejestetičtějším doplňkem domácnosti. Hrazdě Pull up bar se nemusíte přizpůsobovat vy, to ona se přizpůsobí vašemu interiéru. Díky systému uchycení ji nemusíte šroubovat. Výsledek? Svalnatá záda a žádné navrtané díry.

Jak tyč nainstalovat?

Utahujete hrazdu otáčením směrem k sobě? V tom případě shybujte podhmatem.
Pokud chcete dělat shyby s nadhmatem, stoupněte si na opačnou stranu hrazdy.
Tímto způsobem se hrazda nepovolí!

Posilovací hrazda má mnoho využití

Posilovací hrazda vám napomáhá posilovat svaly horní poloviny těla: bicepsy, zádové svaly, ramenní, prsní a dokonce i břišní svalstvo. Přítahy podhmatem (hřbet ruky směrem od vás) napomáhají posilovat bicepsy. Přítahy v nadhmatu (hřbet ruky směřuje k vám) namáhají více zádové svalstvo. A co břicho? Při přítazích stačí zvednout kolena!

Jak začít s přítahy?

Úspěšné zvednutí vlastní váhy je často jedním z prvních cílů při posilování s využitím váhy vlastního těla. Pokud začínáte, můžete si pomoci popruhy (training bands), které vám od části vaší hmotnosti odlehčí. A jakmile přítahy zvládnete, můžete si naopak pořídit zatíženou vestu a zvýšit tak obtížnost cvičení!

Rozměry a použití

Hrazda je nastavitelná na délku od 95 do 120 cm. Průměr: 30 mm.
Nosnost: 130 kg s pomocí šroubů,
100 kg bez šroubů.

Pokud použijete fixační šrouby, můžete na hrazdu zavěsit elastické popruhy, pro různorodost vašeho cvičení.
A především před používáním zkontrolujte odolnost vašich zdí a nikdy hrazdu neuchycujte do sádrokartonových desek!

Zobrazit více Zobrazit méně

Složení/rady

Složení
Konstrukce
100% Ocel
Pěna
100% Kaučuk - Nitrilbutadienová pryž
Uzávěr
100% Termoplastický polyuretan
Omezení v používání Max. nosnost: 130 kg se šrouby, 100 kg bez fixačních šroubů.

Naše závazky

Testování výrobku Před uvedením do prodeje byly všechny naše hrazdy testovány a schváleny uživateli a ambasadory značky.
Záruka 2 roky

Hodnocení zákazníků z celého světa

Hodnocení našich týmů z celého světa

Otázky & odpovědi