Izotermické vlastnosti
Chladicí box byl testován v laboratoři, kde bylo 32 °C. Byl naplněn z poloviny a nebyla použita chladicí vložka. Původní teplota obsahu byla 5 °C (teplota potravin po vytažení z lednice), na 15 °C vystoupala po 14 hodinách.
Když bylo v chladicím boxu 1,8 kg ledu, čas pro změnu z 5 na 15 °C (ve stejných vnějších podmínkách) se prodloužil na 23 hodin.
Objem a praktické detaily
Objem: 32 l. Ideální pro 4 až 6 osob.
Na vrchní části boxu najdete praktický úložný prostor např. na příbory, ubrousky, sůl/pepř, atd. Je odnímatelný a je možné jej posunout, abyste se dostali k potravinám pod ním.
Na spodní straně boxu je zátka. Pokud používáte led a uvnitř se hromadí voda, stačí zátku uvolnit, voda z boxu vyteče. Nezapomeňte zátku znovu dobře zandat, aby z boxu voda neodtékala, když si to nepřejete.
Vnější rozměry
Délka: 48 cm. Výška: 41 cm. Hloubka: 32 cm.
Rady k používání
Jak zlepšit izolační schopnost chladicího boxu:
- na dno umístěte chladicí vložky, na ně mražené potraviny a syrové maso;
- potraviny, které potřebují jen chladit, nebo nepotřebují chladit vůbec (čerstvé ovoce), dejte nahoru;
- volné místo můžete vyplnit dalšími chladicími vložkami;
- chladicí box nechávejte ve stínu, otevírejte jej jen v případě potřeby a vždy jej zase rychle zavřete.
Izolace
Používáme 100% polyuretanovou pěnu. Má velmi dobré izolační vlastnosti a účinně zpomaluje ohřívání potravin a nápojů uvnitř boxu.
Je to ale pasivní chladicí systém, který neudrží potraviny mražené.
Pro zlepšení izolačních vlastností a prodloužení účinnosti chladicího boxu doporučujeme použít chladicí vložky (až 1,8 kg).
Naše vize pro životní prostředí
Protože víme, že je třeba se chovat zodpovědně, abychom naši přírodu ochránili, Quechua podniká kroky na snížení dopadu výroby produktů na životní prostředí. Dnes tento výrobek ještě není vyroben ekologicky šetrným způsobem, ale každý den pracujeme na tom, aby stále více výrobků takovým způsobem vyrobených bylo. Chceme, aby byly ekologicky vyrobené, opravitelné a odolné. To jsou hlavní vlastnosti, které od nových výrobků chceme.