Městské elektrokolo ELOPS 120 E
8560548
Kompletně vybavené elektrokolo na pohodlné příležitostné ježdění po městě.
Na elektrokole se dostanete snadno a včas do cíle a ani se nezpotíte!
Barva:
Černá
8560548
Kompletně vybavené elektrokolo na pohodlné příležitostné ježdění po městě.
Na elektrokole se dostanete snadno a včas do cíle a ani se nezpotíte!
Barva:
Černá
Li-Ion baterie 36 V, 100% nabitá má dojezd až 50 km.
Motor v náboji zadního kola má točivý moment 35 Nm, a tak usnadňuje jízdu.
Odpružená vidlice, řídítka holandského typu a široké sedlo pro vzpřímený posed.
Snížený rám, jednopřevodník, 6 rychlostí.
LED osvětlení, přední integrované v rámu, zadní v blatníku.
V-Brake brzdy s vyměnitelnými gumičkami pro snazší údržbu.
Zadní brushless motor 36 V, výkon 250 W má maximální točivý moment 35 Nm. Tato hodnota ukazuje, jak snadno je kolo schopné překonávat překážky (například stoupání). Motor je také vybaven snímačem tempa, který upravuje míru elektrické asistence na základě pohybu pedálů.
LED displej je umístěný hned vedle levého gripu, takže nemusíte při ovládání pouštět řídítka. Můžete volit ze 3 režimů elektrické asistence: Úsporný (max. 15 km/h), Normal (max. 22 km/h) a Sport (max. 25 km/h).
Zbývající výdrž baterie označují LED na stejném displeji.
Můžete na něm také ovládat osvětlení.K rozsvícení osvětlení je nutné mít zapnutý displej.
Velmi spolehlivé Li-Ion články LG/Samsung 36 V 8,7 Ah, kapacita 313 Wh.
Baterie je zabezpečena na klíč (ke kolu dostanete dva klíče).
Pro snazší dobíjení je možné baterii vyjmout. Pozor: při jízdě musí být baterie uzamčena, aby správně držela na svém místě a nedocházelo k náhlému přerušování napájení. Hmotnost baterie: 2,24 kg.
Výdrž baterie s kapacitou 313 Wh umožňuje dojezd minimálně 20 km (v režimu 3/Sport) a maximálně 50 km (v režimu 1/ECO). Údaje o dojezdu jsou pouze přibližné, vypočítané pro osobu o hmotnosti 70 kg při jízdě v relativně rovném terénu.
Poznámka: výdrž baterie může být ovlivněna zatížením kola (hmotnost jezdce + nákladu), převýšením (stoupáním) na trase i počasím (chlad snižuje výdrž baterie).
Snížený ocelový rám holandského typu usnadňuje nasedání a účinně tlumí vibrace pro pohodlnější jízdu.
Hmotnost rámu: 7,2 kg.
Matný černý nátěr.
Ocelová vidlice účinně tlumí vibrace a zajišťuje tak pohodlnější jízdu.
Přední a zadní V-Brake brzdy mají vyměnitelné gumičky, takže při jejich opotřebení není třeba celou brzdu rozmontovat. Zadní brzda je skrytá pod rámem pro stylovější vzhled. Brzdové páčky z hliníku. Vyměnitelné brzdové gumičky (kód: 8325106)
Řídítka holandského typu a stavitelný představec o průměru 22,2 mm (1") z hliníku zajišťují pohodlný vzpřímený posed. Řídítka umožňují umístit světýlka Vioo Clip, aby kolo bylo viditelné i ze stran.
Hliníková sedlovka o průměru 27,2 mm s nastavitelnou výškou. Široké sedlo vyrobené z pěny o různé tvrdosti v místech, kde na sedlo tlačí hýždě. Díky nastavitelnému zámku je možné upravit pozici sedla. Sedlová objímka o průměru 31,8 mm je utažená šroubem pro menší riziko odcizení sedla či sedlovky.
Přední a zadní LED osvětlení AXA je napájeno baterií, je třeba je rozsvítit na displeji. Přední osvětlení je integrované v rámu, zadní osvětlení je integrované v zadním blatníku, aby bylo chráněné před poškozením. Intenzita svícení 20 lx. Zadní světlo je vidět ze vzdálenosti 150 m, přední světlo osvětluje cestu na 30 m. Zadní odrazka umístěná na nosiči.
Jednopřevodník 42 zubů, hliníkové kliky 170 mm, volnoběžka s 6 rychlostmi (ozubení 14–28) Shimano TZ500-6 pro snazší používání kola ve městě i při menších stoupáních. Ujetá vzdálenost na 1 otočení klik: 3,21–6,42 m.
Měnič Btwin by Microshift.
Řetěz KMC Z7 RB s antikorozní úpravou a 114 články. Pedály z pryskyřice mají nižší hmotnost než hliníkové pedály.
Zesílená 28" kola (700) s hliníkovými dvoustěnnými ráfky a 36 paprsky.
Tuto velikost kol jsme zvolili proto, aby byla jízda pohodlnější a rychlejší.
Kola jsou upevněna šrouby s maticí, aby nelákala k odcizení.
Průměr osy zadního kola: 12 mm.
Průměr osy předního kola: 9 mm.
Pláště 700 × 44 balónového typu rychle jedou a navíc tlumí nerovnosti po cestě pro pohodlnější jízdu. Gum Wall pláště s kostrou 30 TPI, výztuhou proti proděravění silnou 1 mm a reflexními pruhy. Ventilky typu Schrader umožňují snadné huštění i na servisních stanicích. Ideální nahuštění je mezi 3,5 a 4 bar – nejdelší dojezd a nejmenší riziko defektu.
Zadní nosič, přední a zadní světlo napájené baterií, přední a zadní blatník, boční stojánek, kryt řetězu.
Boční stojánek je přišroubovaný k rámu a je dostatečně robustní, aby udržel těžké elektrokolo a zajistil tak stabilní polohu kola při parkování. Nedokáže však udržet postavené kolo s dětskou sedačkou a dítětem uvnitř.
Nosič s nosností 27 kg umožňuje montáž dětské sedačky a je kompatibilní s kompletní řadou brašen ELOPS. Rám má navářky na upevnění různého příslušenství. Na sedlové trubce jsou navářky na upevnění segmentového zámku, zámku na rám typu RINGLOCK a zámku na zablokování zadního kola při parkování.
Na řídítka je možné upevnit přední košík 500 12 l. Toto kolo nebylo testováno a homologováno na jízdu s vozíkem.
Elektrokolo umožňuje využívat při jízdě pomoc elektromotoru, abyste se příliš nenamáhali a nezapotili. Motor je v činnosti pouze, pokud šlapete do pedálů. Zapnutý motor poskytuje asistenci do max. rychlosti 25 km/h. Jakmile přestanete šlapat, motor se vypne. Pokud nechcete asistenci využít, můžete ji kdykoli přerušit a šlapat dále jako na klasickém kole. Elektrokolo bylo testováno i na jízdu v dešti.
Toto kolo je v prodeji pouze se sníženým rámem. Má univerzální velikost, která je vhodná pro uživatele od 160 do 190 cm.
25,9 kg (včetně pedálů a baterie).
Toto kolo s elektrickou asistencí bylo schváleno podle evropské normy EN 15194 pro maximální nosnost 125 kg (kolo + uživatel + náklad).
Baterie je vyjímatelná a zabezpečená na klíč. Je možné ji nabíjet ze zásuvky přímo na kole, nebo ji vyjmout a nabíjet ji jinde.
Nabíječka je v balení s kolem. Úplné nabití vybité baterie trvá 5 hodin.
Li-Ion baterie by se měla dobíjet pravidelně, není vhodné čekat, až bude úplně vybitá. Pokud baterii delší dobu nepoužíváte, uložte ji se zapnutým režimem stand-by, nabitou na 80 %. Obecně je vhodné baterii dobít alespoň jednou za 3 měsíce. Baterie by se měla skladovat na suchém a teplém místě (25 °C).
Baterii, která již dosloužila, můžete odevzdat do servisu v jakékoli prodejně Decathlon. Postaráme se o její odeslání k recyklaci. Je to součástí našeho ekologicky šetrného přístupu. Každá země má vlastní organizaci a partnery pro recyklaci baterií. Li-ion baterie podléhají zvláštním nařízením ohledně přepravy (lodí, letadlem). Dokument s názvem MSDS, který k baterii kola náleží, si můžete vyžádat v cyklistickém oddělení prodejny Decathlon.
Elektrické díly jsou dostupné 10 let (motor, baterie, elektrické prvky, záruka retrokompatibility v případě změn).
1) Před každým úkonem údržby na elektrickém kole (čištění, údržba mechanických nebo elektrických součástí) je nezbytně nutné vyjmout baterii a odpojit kolo od elektrického proudu. 2) Pravidelně servisujte převody (řetěz je třeba vyčistit a promazat), jakmile se na nich objeví rez nebo větší množství nečistot.
3) Nepoužívejte vysokotlaký čistič.
Kolo skladujte nejlépe uvnitř nebo alespoň přikryté plachtou. Také doporučujeme při delším uskladnění z kola vyjmout baterii a uložit ji na bezpečném místě při pokojové teplotě, jak je upřesněno v návodu.
Mořské prostředí (vzduch i jemně odstřikující voda) způsobují rezivění mechanických a kovových dílů kola, proto vám doporučujeme pravidelně promazávat celé převody kola a jednou za čas hadříkem otřít řídítka, sedlovku atd., a smýt tak zbytky soli.
Kolo bylo navrženo a vyvinuto v Lille naším týmem inženýrů a designéru. Kolo bylo smontováno v Portugalsku.
Elektrokolo umožňuje snadné a rychlé přesuny po městě – nezpotíte se, přijedete včas a můžete si s sebou vzít vše, co potřebujete. Díky tomu se kolo může stát dopravním prostředkem na každodenní přesuny po městě. Nechte auto v garáži a vyzkoušejte městské kolo: uvidíte, že je to skvělé!