Dětská podložka na cvičení 500 tmavě šedá
8501437
Klasická a praktická dětská podložka prodávaná po kusu je určená k vytvoření herního prostoru na míru.
Podložku ve tvaru stavebnice můžete postavit dle svých potřeb.
Barva:
Šedá / Šedá
8501437
Klasická a praktická dětská podložka prodávaná po kusu je určená k vytvoření herního prostoru na míru.
Podložku ve tvaru stavebnice můžete postavit dle svých potřeb.
Barva:
Šedá / Šedá
Kombinujte podložky dle potřeby a vytvořte dítěti prostor pro hru.
Materiál povrchu tlumí otřesy. Hustota: 60 kg/m3. Tloušťka: 14 mm.
Skladná díky rozměrům: 33 × 33 cm.
Svrchní vrstva je protiskluzová.
Před čtvrtým rokem života se dítě učí pohybu do určitého směru, kdy si postupně osvojuje chůzi, při níž pohybuje nohama vedle sebe. Ve čtyřech letech je již dítě schopno chůze po podložce o šířce chodidla a půl tak, že dává nohu před nohu.
V 6 letech je již dítě schopno pokládat nohu před nohu (patu před špičku) na podložce o minimální šířce jeho chodidla.
Psychomotorický vývoj dítěte vychází z genetických, motorických a psychických předpokladů. Na psychomotoriku dítěte mohou mít vliv různé pomůcky napomáhající zlepšovat motoriku.
Motorika dítěte se skládá z několika sfér: tělesné konstrukce, dynamické koordinace, rovnováhy, koordinace ruka-oko, jemné motoriky a představy prostoru a času.
Tělesná konstrukce je představou, kterou má dítě o svém těle. Ta mu umožňuje provádět přesnější pohyby, vnímat své tělo a získat sebedůvěru. Vzniká nejdříve pomocí vjemů a pohybů (tělo vnímá, tělo jedná), následně je tělo zobrazováno a povídá se o něm (obrázek panáčka). Čím je dítě aktivnější, tím má přesnější představu své tělesné konstrukce, a tím i lépe koná.
Koordinace ruka-oko zahrnuje veškeré činnosti umožňující zaměřit celým tělem či jeho částí: u nejmladších se jedná o kopírování trajektorie, následně zaměření velkým předmětem na velký cíl, nejdříve rukama, pak nohama, a to až k osvojení jemné motoriky prstů: brnkání na klavír, navlékání korálků, písmo.
Představa prostoru a času zahrnuje vše, co umožňuje dítěti se orientovat v čase (před/po, rytmické aktivity, den/noc, roční období apod.) a v prostoru (před/za, nad/po, vpravo/vlevo apod.).