DĚTSKÁ PODLOŽKA NA CVIČENÍ 100

39 Kč

Klasická a praktická dětská podložka prodávaná po kusu je určená k vytvoření herního prostoru na míru.

Sestav si podložku dle potřeb. Z 9 kusů složíš podložku na celou řadu her!

Otázky a odpovědi
Barva: Světle tyrkysová
Doručení domů
Dostupné
Bezplatné vyzvednutí za 1 hodinu na prodejně
Naše služby:
  • Výměna a vrácení do 90 dnů zdarma
  • Vyzvednutí na prodejně vždy zdarma
  • Doprava zdarma od 2500 Kč (standardní zásilky)

Klíčové vlastnosti

Rozvoj psychomotoriky

Kombinujte podložky dle potřeby a vytvořte dítěti prostor pro hru.

Tlumení

Materiál tlumí otřesy. Hustota: 45 kg/m3. Tloušťka: 10 mm.

Skladnost

Skladná díky rozměrům: 33 × 33 cm.

Technické informace

Fáze nabývání rovnováhy při chůzi

Před čtvrtým rokem života se dítě učí pohybu do určitého směru, kdy si postupně osvojuje chůzi, při níž pohybuje nohama vedle sebe. Ve čtyřech letech je již dítě schopno chůze po podložce o šířce chodidla a půl tak, že dává nohu před nohu.
V 6 letech je již dítě schopno pokládat nohu před nohu (patu před špičku) na podložce o minimální šířce jeho chodidla.

Psychomotorický vývoj

Psychomotorický vývoj dítěte vychází z genetických, motorických a psychických předpokladů. Na psychomotoriku dítěte mohou mít vliv různé pomůcky napomáhající zlepšovat motoriku.
Motorika dítěte se skládá z několika sfér: tělesné konstrukce, dynamické koordinace, rovnováhy, koordinace ruka-oko, jemné motoriky a představy prostoru a času.

Tělesná konstrukce

Tělesná konstrukce je představou, kterou má dítě o svém těle. Ta mu umožňuje provádět přesnější pohyby, vnímat své tělo a získat sebedůvěru. Vzniká nejdříve pomocí vjemů a pohybů (tělo vnímá, tělo jedná), následně je tělo zobrazováno a povídá se o něm (obrázek panáčka). Čím je dítě aktivnější, tím má přesnější představu své tělesné konstrukce, a tím i lépe koná.

Koordinace ruka-oko

Koordinace ruka-oko zahrnuje veškeré činnosti umožňující zaměřit celým tělem či jeho částí: u nejmladších se jedná o kopírování trajektorie, následně zaměření velkým předmětem na velký cíl, nejdříve rukama, pak nohama, a to až k osvojení jemné motoriky prstů: brnkání na klavír, navlékání korálků, písmo.

Představa prostoru a času

Představa prostoru a času zahrnuje vše, co umožňuje dítěti se orientovat v čase (před/po, rytmické aktivity, den/noc, roční období apod.) a v prostoru (před/za, nad/po, vpravo/vlevo apod.).

Koncepce a technologie výrobku

Složení

Pěna 100% Nízkohustotní polyetylen

TESTY

Často se nás ptáte na bezpečnost těchto výrobků pro děti, zejména na přítomnost některých toxických látek. Tento výrobek splňuje právní a regulační požadavky a normy pro hračky, které se na něj vztahují. Pravidelně jsou prováděny testy v akreditované externí laboratoři, aby bylo zajištěno, že pro děti nepředstavuje žádné zdravotní riziko (formamid, ftaláty,...).

Obrázky

DĚTSKÁ PODLOŽKA NA CVIČENÍ 100
DĚTSKÁ PODLOŽKA NA CVIČENÍ 100
DĚTSKÁ PODLOŽKA NA CVIČENÍ 100
DĚTSKÁ PODLOŽKA NA CVIČENÍ 100
DĚTSKÁ PODLOŽKA NA CVIČENÍ 100
DĚTSKÁ PODLOŽKA NA CVIČENÍ 100
DĚTSKÁ PODLOŽKA NA CVIČENÍ 100

Podobné produkty

Hodnocení zákazníků

Načítání

Otázky a odpovědi