Vytvoření objednávky
nejčastěji dotazy

Můj účet a nákup

Pro nákup v našem e-shopu musíte být přihlášený pod svým Decathlon zákaznickým účtem. Pokud již máte Decathlon kartu, zvolte VYTVOŘIT ÚČET DECATHLON a zvolte stejný e-mail, na který máte vytvořenou kartu, účty se Vám následně propojí. V případě, že kartu zatím nemáte, vytvořte si nový účet a kartu si vyzvedněte na kterékoli prodejně Decathlon. Po přihlášení již nemusíte u každé objednávky vyplňovat adresu a veškeré nákupy se Vám evidují na zákaznickém účtu.

Na přihlašovací stránce "Můj účet" zvolte „Zapomněli jste heslo?“ a vyplňte email, pod kterým jste si účet vytvářeli. Obratem obdržíte e-mail s odkazem na změnu hesla.

Ano, Decathlon se zavazuje neposkytovat údaje zákazníků třetí straně.

Veškeré nákupy a přidané účtenky si můžete zobrazit po přihlášení do účtu MyDecathlon a to 7 dní od nákupu. Zvolte -> "MŮJ ÚČET" -> "NÁKUPY"

Ano, bohužel, tyto produkty jsou skladem pouze na prodejně a lze na ně vytvořit pouze E-rezervace k osobnímu vyzvednutí. Domů / na prodejnu lze zaslat pouze produkty, které jsou skladem na e-shopu (je možné je vložit do košíku).

Mnohé produkty na našich webových stránkách jsou velmi prodávané nebo se jedná o doprodej. To může vést k tomu, že produkt nebude na e-shopu k dispozici. Pokud však máte zájem o produkt, který se na našich webových stránkách zobrazuje jako nedostupný, máte možnost kliknout u produktu na tlačítko "Informujte mě, jakmile je k dispozici" Další možností je zarezervovat produkt online a vyzvednout na prodejně. Upozorňujeme, že dostupnost produktů je omezena šířkou sortimentu prodejny.

Bohužel, k nákupu je potřeba být přihlášen na zákaznickém účtu a dokončit objednávku pouze tímto způsobem.

Doprava a doručení

Bohužel, z českého e-shopu doručujeme pouze v rámci České republiky. Pokud máte zájem o zaslání zboží na Slovensko, můžete využít služby slovenského e-shopu na stránkách www.decathlon.sk.

Předpokládané datum doručení uvidíte po vytvoření objednávky u volby metody doručení.

Ceny poštovného naleznete zde!

Pokud se nejedná o nadrozměrnou objednávku, váha nepřesáhne 30 kg a cena bude zároveň vyšší než 2000,- poštovné za Vás uhradíme. Pokud Vaše objednávka tyto parametry splňuje, v „košíku“ se Vám poštovné k objednávce automaticky nepřičte.

Ne, bohužel to není možné. Dopravní společnosti o víkendech a svátcích balíčky nedoručují.

Pokud potřebujete změnit adresu, můžete nás kontaktovat telefonicky nebo pomocí kontaktního formuláře a adresu Vám změníme. Adresu je možné změnit pouze před předáním dopravci. O předání dopravci budete informováni emailem.

Faktury naleznete na svém zákaznickém účtu MyDecathlon v sekci Mé objednávky -> Zobrazit faktury.

Zásilky s hmotností nad 30kg a nadrozměrné (kola, pinpongové stoly, fitness zařízení apod.) zasíláme pomocí dopravce PPL. Cenu a další informace naleznete zde!

Platba

V současné době můžete objednávku hradit dobírkou nebo okamžitou platbou předem skrz platební bránu. Využít můžete i dárkovou kartu, promo kód nebo E-voucher.

Bohužel, tento způsob platby u nás není možný. Pokud potřebujete po nákupu fakturu, naleznete ji ve svém zákaznickém účtu v sekci Mé objednávky -> Zobrazit faktury.

Ano, můžete. U kroku výběru způsobu platby zvolte Dárková karta nebo E-voucher a hodnota objednávky se Vám následně sníží.

E-voucher je poukázka na nákup. E-voucher je Vám automaticky zaslán na e-mail, pokud na svém účtu MyDecathlon dosáhnete dostatečného počtu bodů. Po nasbírání 600 bodů, obdržíte E-voucher na 100,- Kč (1 bod = 10,- Kč.) Tento E-voucher můžete uplatnit pouze jednou a to buď online nebo na prodejně.

Ano, můžete je využít k nákupu výrobků a služeb ve všech prodejnách Decahtlon na území České republiky, zemích Evropské Unie s vyjímkou Slovinska a Chorvatska. Kartu je možné uplatnit také v Turecku. Jejich peněžní hodnota je vždy převáděna dle aktuálního směnného kurzu.

Důvodů může být několik. Na kartě nemáte dostatetek finančních prostředků, překročil jste denní/týdenní limit pro platby na internetu nebo nemáte aktivní internetové transakce (v takovém případě se prosím obraťte na Vaši banku nebo ji aktivujte v internetovém bankovnictví).

Velice se omlouváme za tuto nepříjemnost. Prosím kontaktujte náš tým zákaznického servisu. Chybu ihned napravíme.

Pokud jste uhradily objednávku pomocí platební karty, jsou peníze na Vašem bankovním účtu pouze blokované. Po zrušení objednávky budou na Vašem účtu odblokovány. Tato změna by se měla projevit nejdéle do týdne, zpravidla ale již následující pracovní den.

Jedná se o rezervaci produktů na prodejně, nákup tedy uhradíte až při platbě objednávky na pokladně. Hotově nebo kartou. Při platbě můžete také využít e-voucher nebo dárkovou kartu

Jedná se o přeposlání produktů z e-shopu na prodejnu. Tuto objednávku je potřeba uhradit dopředu kartou. Před vstupem do platební brány můžete využít také částečné nebo úplné uhrazení pomocí e-voucheru nebo dárkové karty.

Klikni @ Vyzvedni

Jak tato clužba funguje naleznete zde!

Tuto objednávku je potřeba uhradit dopředu kartou. Před vstupem do platební brány můžete využít také částečné nebo úplné uhrazení pomocí e-voucheru nebo dárkové karty.

Objednávka pro Vás bude na prodejně rezervována na Vaše jméno po dobu 5 dní od jejího nachystání. Po uplynutí této doby bude objednávka zrušena a produkty vráceny zpět na e-shop.

E-rezervace

Produkty, které jsou skladem na vybrané prodejně lze zarezervovat na Vaše jméno. U produktu vedle tlačítka Koupit online zvolte Rezervace na prodejně -> Vyberte prodejnu.

Po vyzkoušení na prodejně produkty uhradíte na pokladně. Kartou, hotově, dárkovou kartou nebo E-voucherem.

Objednávka pro Vás bude na prodejně rezervována na Vaše jméno po dobu 3 dní od jejího nachystání. Po uplynutí této doby bude objednávka zrušena a produkty vráceny zpět na prodejnu k prodeji.