Doručení objednávky
nejčastěji dotazy

Změna nebo zrušení

Pokud máte vytvořenou objednávku na dobírku, lze okamžitě po vytvoření objednávky přidat libovolný produkt. Pokud je již objednávka v procesu přípravy, změna již provést nelze, objednávku je možné pouze zrušit a následně vytvořit novou. U platby kartou již nelze do objednávky přidat další produkt.

Pokud potřebujete změnit adresu, můžete nás kontaktovat telefonicky nebo přes kontaktní formulář a adresu Vám změníme. Adresu je možné změnit pouze před předáním dopravci. O předání dopravci budete informováni emailem.

Kontaktujte nás telefonicky nebo přes kontaktní formulář , objednávku Vám zrušíme.

Sledování zásilky

Stav své objednávky můžete vidět po přihlášení do zákaznického účtu v sekci Mé objednávky -> Sledovat objednávky.

S informacema o doručení Vás bude kontaktovat přepravní společnost PPL

Výměny a vrácení

Nepoužité produkty můžete vyměnit/vrátit do 90 dnů.

Produkt není možné vyměnit či vrátit, pokud jste odstranili látkové visačky, kódy RFID apod. Papírové visačky (s cenou, velikostí) výměně či vrácení nebrání.

Produkt můžete vyměnit či vrátit na libovolné prodejně. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujte prosím neprodleně nás zákaznický servis.

Produkt můžete vyměnit či vrátit na libovolné prodejně. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujte prosím neprodleně náš zákaznický servis.

Ano, veškeré produkty můžete vrátit či vyměnit na jakékoli prodejně Decathlon. Na svém zákaznickém účtu "Můj účet"-> "Mé objednávky" -> "Zobrazit faktury" si vytiskněte fakturu k objednávce, ze které budete produkt vracet. Na prodejně stačí předat pouze produkt a předložit fakturu. Další dokumenty nejsou potřeba.

"Na svém zákaznickém účtu zvolte: ""Můj účet"" -> ""Mé objednávky"" -> ""Vrátit zboží"". Zde vyberte objednávku, ze které chcete vyměnit či vrátit produkt. Zvolte ""Vytvořit vratku"" a vyberte produkt, který vracíte. Následně vyberte vrácené množství a Důvod vrácení.
- Vracíte zboží? Jako Druhou stranu zvolte Vrácení peněz a do poznámky přidejte číslo Vašeho bankovního účtu.
- Chcete zboží vyměnit? Jako Druhou stranu zvolte z nabídky požadovanou velikost.
Vratku potvrďte a vytiskněte dokument, který přiložte k zásilce. Zásilku následně zanesete na Váš nejbližší PPL parcel shop, kde Vám vytisknou štítek s adresou.
Adresa pro doručení je:
DECATHLON PPL
FRANTIŠKA A ANNY RYŠOVÝCH 1168/21
709 99 OSTRAVA – SVINOV
Pozor – zásilku je možné odeslat pouze prostřednictvím PPL parcel shopů. Pokud zvolíte jiný způsob dopravy, zásilka nebude doručena a pravděpodobně se Vám vrátí zpět.

Více informací o PPL parcel shopech naleznete zde! Cena za vrácení balíčku se odvíjí od velikosti balíčku (89-149,-Kč). "

Po vytvoření vratky (viz. bod výše), je možné zásilku předat na nejbližším PPL parcel shopu. Více informací o PPL parcel shopech naleznete zde!
Adresa pro doručení je:
DECATHLON PPL
FRANTIŠKA A ANNY RYŠOVÝCH 1168/21
709 99 OSTRAVA – SVINOV
Pozor – zásilku je možné odeslat pouze prostřednictvím PPL parcel shopů. Pokud zvolíte jiný způsob dopravy, zásilka nebude doručena a pravděpodobně se Vám vrátí zpět. Cena za vrácení balíčku se odvíjí od velikosti balíčku (89-149,-Kč).

Pokud vrátíte celou objednávku, vrátíme Vám také uhrazené poštovné.

Na prodejně Vám výměnu (pokud mají produkt skladem) / vrácení provedou okamžitě. Pokud máte zájem o výměnu přes e-shop. Vytvořte si prosím na svém zákaznickém účtu vratku a objednejte produkt nový. Až produkt dorazí skrz PPL parcel shop do našeho e-shopu, bude Vám nový produkt zaslán v termínu, který odpovídá době pro dodání klasické objednávky. V případě vrácení produktu proběhne vrácení platby do 14 dnů na Váš bankovní účet po obdržení zásilky zpět na e-shop.

Za tuto nepříjemnost se Vám velice omlouváme. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Chybu neprodleně napravíme.

Zboží lze vrátit či reklamovat pouze s účtenkou, fakturou nebo zákaznickou kartou, se kterou byl nákup proveden. Pokud již nemáte účtenku, můžete si její kopii opětovně vytisknout na svém profilu "Můj účet" -> "Nákupy", kde naleznete seznam všech Vašich objednávek realizovaných s Vaší zákaznickou kartou. Faktury z objednávek naleznete v profilu "Můj účet" -> "Mé objednávky" -> "Zobrazit faktury". Kopie účtenky vytištěná ze zákaznického profilu MyDecathlon není daňovým dokladem – slouží pouze pro výměnu a reklamaci zboží.

Ano, zboží můžete reklamovat ve všech prodejnách Decathlon.

Služby

Na veškeré zboží zakoupené v našich prodejnách se vztahuje záruka 2 roky, kterou můžete uplatnit v kterékoliv z našich prodejen. Na některé výrobky (kola, posilovací stroje, stoly na stolní tenis, batohy apod.) poskytujeme záruku 5 let, 10 let, či dokonce záruku doživotní. Tyto informace jsou uvedené u jednotlivých produktů.