91% spokojených zákazníků

na základě 7 hodnocení

Napsat hodnocení StoreReviewsReadAllReviews
Třídit podle:
Nespokojený

07/03/2021

Jindřich (Česko)

Dobrý den, během pandemie COVID 19 jsem narazil na špatné obchodní taktyky společnosti. Při reklamaci zboží , výměna->vrácení peněz prodavačka na mne zkoušela nekalou praktiku ,kterou jim vedoucí a manageři poradily a možná přikázali. JDE O TO, že se snaží vám zboží nevzít pokud neméte u nich registraci a nejste členem klubu DECATHLON. Prodavačka dělá zeď a tvrdí že Váš email tady nemá a nemůžete zboží vrátit. Jedná se o zvyšování prodeje v téhle době, kdy doopravdy nelze si zboží vyzkoušet hned. Další věc je že strašně moc zboží je na prodejně na rezervaci a ne na eshop. Z toho důvodu se mění i obchodní podmínky mezi nakupováním přes e-shop a přes internet si zboží rezervovat POZOR. Statystika je neuprostná a lidé ,kteří to hodí za hlavu, nakrmí firmu penězi, samosebou akcionáři jsou z Francie a Belgie a podobně, takže dividenty jsou úplně někde jinde než do ČR.
Milá obsluha
Přitažlivé ceny
Široký výběr a dostupnost výrobků
Celkově příjemný pocit na prodejně

Odpověď značky

Dobrý den, Jindřichu,


děkujeme za sdílení Vašich postřehů.


Předpokládáme, že kolegyně na prodejně po Vás chtěla číslo zákaznického účtu v případě, že jste pro vrácení zboží neměl účtenku nebo fakturu. Na základě zákaznického účtu jsou pak kolegové schopni doklad dohledat. Bez platného dolkadu není možné zboží vracet.


Druhé části ne zcela rozumím, ale předpokládám, že shledáváte problém v tom, že některé zboží je dostupné na prodejně, ale nelze ho objednat s doručením domů. Tomu tak bylo vždy. E-shopové objednávky se zpracovávají na centrálních skladech, které jsou k tomu určeny. Není možné zpracovávat objednávky na zasílání domů na jednotlivých prodejnách. V případě, že Vámi vybraný produkt je skladem pouze na některé z našich prodejen, můžete se spojit s kolegy z této prodejny a požádat je o přeposlání na Vaši nejbližší prodejnu. Nejedná se však o standardní službu a rozhodnutí o přeposlání spadá výhradně do kompetence prodejny.


Děkujeme za pochopení.


S láskou ke sportu


Karolína

Pomohlo vám toto hodnocení?

Nahlásit zneužití