Cyklosezóna
365
dní v roce
RCR-F: Nové aero kolo, které ovládne sprint
Od této sezóny se k RCR a XCR připojí RCR-F, přičemž „F“ znamená „Fast“. Tento výkonnější stroj je navržen tak, aby povýšil specialisty na klasiku a sprintery na bezkonkurenční úroveň výkonu.
RCR-F, vyvinutý ve spolupráci se Swiss Side, dosahuje aerodynamické úspory přes 13 wattů ve srovnání s RCR-R.
RCR-F, zkonstruovaný tak, aby přesně prořezával vzduch, nastavuje nový standard pro aero kola.
CO JE TVOJE DISCIPLÍNA?
RCR, perfektní univerzál
Všechny modely řady RCR mají elektronické řazení, měřič výkonu, karbonová zapletená kola, karbonová řidítka nebo kokpit....
Nejprodávanější modely
RCR
SRAM Rival AXS
RCR
Shimano 105 Di2
RCR Pro
SRAM Force AXS
RCR Pro
Shimano Ultegra Di2
RCR Pro
SRAM RED AXS
Technologie RCR
Aerodynamika je samozřejmě nesmírně důležitá pro zvýšení rychlosti, ale také pro snížení námahy při zachování výkonu.
Provedli jsme optimalizaci metodou CFD (Computational Fluid Dynamics), v níž je společnost ONERA světovou špičkou, abychom navrhli co nejvíce aerodynamická zakřivení.
Pomocí CFD bylo vyvinuto několik profilů, které byly následně optimalizovány s ohledem na jediný cíl: maximální výkon.
+
Optimalizace hmotnosti je druhým základním pilířem výkonnosti RCR, a proto jsme jí věnovali nemalou pozornost.
Při navrhování RCR se snížila hmotnost nejen rámu, ale také dalších dílů tím, že se pomocí topologické analýzy odebral materiál z vybraných částí kola.
Hledání nízké hmotnosti bylo při vytváření tohoto závodního stroje precizní. Každý díl byl navržen tak, aby byl co nejlehčí.
+
Navrhli jsme jej s cílem vytvořit kolo s co nejefektivnějším návratem energie.
Abychom dosáhli tohoto výsledku, vydali jsme se do Japonska, abychom našli ta nejlepší karbonová vlákna na světě
Pečlivě jsme je umístili na strategická místa, abychom dosáhli dodatečné tuhosti, která vytváří efekt, který je pro RCR tak charakteristický.
+
Pro získání nejvýkonnějšího stroje byly jednotlivé části rámu umístěny a testovány v aerodynamickém tunelu a pomocí laserové tomoskopie.
Výsledkem všech těchto různých konfigurací bylo patnáct tvarů, patnáct verzí, které lze porovnat podle zákona ploch.
Kombinací všech těchto prvků jsme získali tvar rámu, mimořádně výkonný stroj, který je navržen tak, aby co nejsnadněji pronikal vzduchem.
+