Nejčastější dotazy: Jak nakupovat

Nákup zboží na prodejně

Jsou ceny na e-shopu shodné s cenami v kamenných prodejnách?

Ne, ceny se mohou v některých případech lišit. Při nákupu na prodejně jsou vždy platné lokální ceny.

Při nákupu on-line jsou platné ceny na e-shopu. Pokud je však cena výrobku na prodejně a na internetu jiná, při objednávce Klikni@Vyzvedni dostanete zboží vždy za nižší z obou cen.

Mohu všechny výrobky z e-shopu zakoupit i v kamenných prodejnách?

Ne, na prodejnách nenajdete veškeré produkty, které nabízíme v eshopu. Dostupnost výrobku na konkrétní prodejně zjistíte po rozkliknutí detailu výrobku.

Lze zboží dostupné na e-shopu objednat a zaslat na adresu prodejny?

Ano, zboží objednané na e-shopu si můžete vyzvednout na prodejně, ve které je produkt označen jako Skladem“, „Poslední kusy“ nebo „V regionálním skladu a to bez platby za dopravu. Volbu prodejny můžete provést před dokončením objednávky. Více informací o službe Klikni@Vyzvedni naleznete ZDE.

Mohu si sportovní vybavení na prodejně vyzkoušet?

ANO, samozřejmě! Ve vyhrazených zónách můžete vyzkoušet veškeré zboží, které nabízíme: Můžete se projet na kolečkových i zimních bruslích, na skateboardech i koloběžkách nebo vyzkoušet jizdní kola, pálky na ping-pong na postaveném stole, badmintonové rakety, dětské pálky, míče apod.

Zatímco Vaše děti se "vyblbnou" na zábavných Oxeloboardech, Vy můžete v klidu zkoušet oblečení nebo obuv.

Nabízíte servis výrobků?

Ano, servisujeme i sportovní výrobky, které jste nezakoupili u nás, například jízdní kola. Více na stránce Služby zákazníkům

Nabízíte speciální záruční servis?

Na veškeré zboží zakoupené v našich prodejnách se vztahuje záruka 2 roky, kterou můžete uplatnit v kterékoliv z našich prodejen. Na některé výrobky (kola, posilovací stroje, stoly na stolní tenis, batohy apod.) poskytujeme záruku 5 let, 10 let, či dokonce záruku doživotní.

Doporučujeme nakupovat s kartou Decathlon. K reklamaci pak stačí předložit kartu Decathlon, s níž byl výrobek zakoupen.

Nákup zboží online

Při dokončení objednávky mi nejde vložit adresa, co s tím?

Můžete nás kontaktovat na naší zákaznické lince 228 800 008, kde s Vámi objednávku dokončíme, budeme potřebovat jen Vaše telefonní číslo, adresu a hodnotu Vašeho nákupního košíku.

Mohu do již odeslané objednávky přidat produkt?

Bohužel ne. Jakmile je objednávka odeslaná není možné do ní přidávat produkty. Je tedy třeba vytvořit novou objednávku.

Musím se pro nákup v e-shopu přihlásit do zákaznického účtu?

Pro nákup v našem e-shopu musíte být přihlášený pod svým Decathlon zákaznickým účtem. Pokud již máte Decathlon kartu, stačí se přihlásit do věrnostního účtu. V případě, že kartu zatím nemáte, vytvořte si nový účet a kartu si vyzvedněte na kterékoli prodejně Decathlon. Po přihlášení již nemusíte u každé objednávky vyplňovat adresu a navíc se Vám za každý nákup načítají bonusové body, které poté můžete využít k získání slevy na prodejně.

Co dělat, když jsem zapomněl/a heslo k MyDecathlon účtu?

Na přihlašovací stránce MyDecathlon klikněte na „zapomněli jste heslo?“ a vyplňte email, pod kterým jste si účet vytvářeli. Obratem obdržíte e-mail s odkazem na změnu hesla.

Potřebuji změnit adresu v objednávce! Jak ji mohu upravit?

Pokud potřebujete změnit adresu, můžete nás kontaktovat telefonicky nebo emailem a adresu Vám změníme. Objednávku je možné změnit pouze před předáním dopravci. O předání dopravci budete informováni emailem.

Lze zboží dostupné na e-shopu objednat a zaslat na adresu prodejny?

Ano, zboží objednané na e-shopu si můžete vyzvednout na prodejně, ve které je produkt označen jako „Skladem“, „Poslední kusy“ nebo „V regionálním skladu a to bez platby za dopravu. Volbu prodejny můžete provést před dokončením objednávky. Více informací o službe Klikni@Vyzvedni naleznete ZDE.

Za jak dlouho si mohu objednávku na prodejně vyzvednout?

Vaše objednávka je připravena k vyzvednutí do 3 hodin od vytvoření objednávky, případně do 5 dnů, pokud nejsou všechny vybrané produkty aktuálně skladem. Pozor, pokud objednáváte kolo, dodání na prodejnu je z důvodu nuntnosti předprodejního servisu prodlouženo na 7 dní.

Dostupnost zboží

Jak zjistím, zda je zboží skladem pro e-shop?

V případě, že je Vámi vybrané zboží skladem pro e-shop, můžete ho zakoupit prostřednictvím tlačítka „PŘIDAT DO KOŠÍKU“. Pokud u produktu chybí tlačítko „PŘIDAT DO KOŠÍKU“ není možné zboží přes e-shop objednat.

Lze zjistit na kterých prodejnách je zboží k dispozici?

Dostupnost zboží na prodejně zjistíte po rozkliknutí detailu produktu pod jeho názvem. Zobrazena je vždy dostupnost pro 3 prodejny, po kliknutí na „ZOBRAZIT VŠECHNY PRODEJNY“ uvidíte dostupnost ve všech prodejnách. Tato informace je pouze orientační. V případ zájmu je možné produkt objednat on-line s vyzvednutím a platbou na prodejně. Více informací o službe Klikni@Vyzvedni naleznete ZDE.

Doprava

Za jak dlouho obdržím svou objednávku?

Objednávku obdržíte nejpozději do dvou pracovních dnů od expedice, tedy od chvíle, kdy obdržíte e-mail o předání Vašeho balíčku dopravci.

Poznámka:
Pokud je zboží v regionálním skladu doba dodání bude prodloužena na 5 dní.

Pokud je zboží v kontinentálním skladu doba dodání bude prodloužena na 21 dní.

Fitness stroje a další objemné zboží expedujeme do 14 dnů, kola do 5 pracovních dnů.

Kola expedujeme do 7 dnů od objednávky. Všechna kola prochází před odesláním celkovým servisem, z toho důvodu se doba dodání prodlužuje Týká se i objednávek Klikni@Vyzvedni, pokud kolo není skladem přímo na prodejně.

Jaké jsou ceny poštovného?

Cena poštovného se liší v závislosti na hmotnosti objednávky.


CENÍK PŘEPRAVY

gls
Nadrozměrné zásilky×599,-
30 – 50 kg169,-×
do 30 kg99,-×
do 30 kg + nad 2000,-ZDARMA×
Klikni@VyzvedniZDARMA×

Za jakých podmínek je poštovné ZDARMA?

Pokud váha Vaší objednávky nepřesáhne 30 kg a cena bude zároveň vyšší než 2000,- poštovné za Vás uhradíme. Pokud Vaše objednávka tyto parametry splňuje, v „košíku“ se Vám poštovné k objednávce automaticky nepřičte.

Doručujete objednávky o víkendu a svátcích?

Ne, bohužel to není možné. Dopravní společnosti o víkendech a svátcích balíčky nedoručují.

Jak přepravujete objemné zásilky?

Objemné zásilky (pinpongové stoly, kola) a zásilky nad 50 kg pro Vás přepravuje společnost TopTrans, která má s tímto typem zásilek dlouholeté zkušenosti. Vaše objednávka je tedy v dobrých rukách.

Je možné dodatečně změnit místo dodání?

Ano, před předáním zásilky dopravci je možné kontaktovat naši zákaznickou linku a adresu dodání upravit. Jakmile je zásilka naložena a přepravována, můžete se obrátit na konktaktní telefon daného dopravce, který obdržíte v den dodání.

Co se stane, pokud v době dodání nebudu doma?

Může se stát, že v době dodání si nebudete moci zásilku převzít. Přepravní společnost Vám vždy zašle telefonní kontakt na dopravce, můžete se s ním tedy domluvit na změně termínu dodání.

Přišel mi balíček s objednaným zbožím, nebyla však přiložena faktura – daňový doklad.

Pro objednávky do 10 000,- faktury nevystavujeme. Jako daňový doklad slouží účtenka, kterou zasíláme společně s objednávkou.Pokud máte objednávku za více jaknež 10 000,- a přejete si vystavit fakturu, kontaktujte nás na zákaznické lince nebo zašlete email s fakturačními údaji na eshop.czech@decathlon.com

Posíláte zboží z e-shopu na Slovensko?

Objednávky na Slovensko nezasíláme. Můžete však využít služby slovenského e-shopu na stránkách www.decathlon.sk. 

Platba

Jak mohu objednávku zaplatit?

V současné době můžete objednávku hradit dobírkou. Objednávky není možné hradit převodem na účet.

Jakým způsobem mohu uhradit objednávku se službou Klikni@vyzvedni?

Pokud zvolíte vyzvednutí na prodejně, objednávku uhradíte až při vyzvednutí a to platební kartou, hotově, dárkovou kartou nebo e-šekem.

Mohu využít e-šek nebo dárkovou kartu při nákupu v e-shopu?

V současné době není možné využít dárkovou kartu nebo e-šek k platbě v e-shopu.

Mohu e-šek nebo dárkovou kartu využít i v zahraničí?

Ano, můžete je využít v Decathlonu po celém světě. Jejich peněžní hodnota je vždy převáděna dle aktuálního směnného kurzu.

Kdy svůj nákup uvidím na MyDecathlon účtu?

Veškeré nákupy a přidané účtenky si můžete zobrazit po přihlášení do účtu MyDecathlon a to 7 dní od nákupu.

Výměna a reklamace

Za jakých podmínek mohu zakoupený produkt vrátit/vyměnit?

Produkty zakoupené přes e-shop můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů, nenošené a nepoškozené a to poštou (první výměna zdarma, každá další za cenu poštovného) nebo na jakékoli z našich prodejen. Nenošené produkty zakoupené na prodejně můžete vrátit do 90 dnů v kterékoli naší prodejně. Při výměně zboží přes e-shop ji zpracujeme do 10 dnů od přijetí balíčku.

Přišel mi nesprávný produkt. Jak ho mohu vrátit?

Za tuto nepříjemnost se vám omlouváme. Pokud Vám v zásilce dorazil produkt v jiné barvě či velikosti než jste si objednali nebo dokonce produkt naprosto odlišný, můžete ho snadno vyměnit v jakékoli naší pobočce. Můžete ho také zaslat zpět na adresu e-shopu a my Vám zašleme správný produkt a uhradíme za Vás poštovné za dopravu balíčku k nám i za zaslání správného produktu.

Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit v kamenné prodejně?

Zboží objednané prostřednictvím e-shopu můžete vrátit či vyměnit v jakékoli z našich 9 kamenných prodejen.

Zboží můžete vrátit do 30 dnů od jeho zakoupení, nenošené, v původním obalu (pokud byl) a s neustřiženými cedulkami na rubu oděvů. Pro vrácení je potřeba předložit zákazninckou kartu, se kterou byl nákup proveden, nebo účtenku, kterou zasíláme spolu se zbožím. 

Záruka vrácení zboží se vztahuje i na nákup v kamenné prodejně.

Nemám účtenku a chci zboží vrátit/reklamovat.

Zboží lze vrátit či reklamovat pouze s účtenkou nebo zákaznickou kartou, se kterou byl nákup proveden.

Pokud již nemáte účtenku, můžete si její kopii opětovně vytisknout na svém profilu MyDecathlon, kde naleznete seznam všech Vašich objednávek realizovaných s Vaší zákaznickou kartou. Kopie účtenky vytištěná ze zákaznického profilu MyDecathlon není daňovým dokladem – slouží pouze pro výměnu a reklamaci zboží.

Na jakou adresu mám zboží zaslat při vrácení?

Zboží, které chcete vrátit, zašlete na adresu E-shop Decathlon, Rašínova Třída 1686, 500 02, Hradec Králové. Spolu s produktem nám také zašlete kopii účtenky a vyplněný formulář pro vrácení zboží.

Přišel mi vadný produkt, jak ho mohu vrátit?

Za tuto nepříjemnost se vám omlouváme. Pokud jste obdrželi poškozený produkt, můžete ho vyměnit či vrátit na jakékoli naší prodejně v ČR nebo ho zaslat spolu s originálním dokladem a reklamačním formulářem na adresu E-shop Decathlon,Rašínova Třída 1686, 500 02, Hradec Králové. Produkt Vám vyměníme a zašleme Vám nový. Nemusíte se bát dalšího placení poštovného - uhradíme za Vás poštovné za dopravu balíčku k nám i za opětovné zaslání nového produktu.

Vracíte poštovné, pokud zboží zašlu zpět?

V případě, chcete vrátit pouze část objednávky v rámci „vrácení zboží bez udání důvodu“, poštovné nevracíme. Poštovné Vám však vrátíme při zaslání vadného produktu nebo pokud Vám zašleme jiný produkt, než který jste si objednali.

Objednávka dorazila nekompletní. Jak získám chybějící produkt?

Za tuto nepříjemnost se vám omlouváme.Chybějící produkt Vám dodatečně zašleme a již nehradíte další poštovné.

Lze zboží zakoupené z e-shopu reklamovat na prodejně?

Ano, zboží můžete reklamovat v prodejnách po celé České republice.

Jak mohu zrušit objednávku?

Pokud nebylo objednané zboží dosud předáno dopravci, zavolejte na naši zákaznickou linku nebo nás kontaktujte emailem.