Vrácení zboží

Jak postupovat při vrácení zboží?

V souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami musí být zboží vráceno v původním stavu – nenošené, nepoškozené.

Zboží můžete vrátit do 90 dnů od nákupu.

Zboží lze vrátit dvěma způsoby: Osobně na prodejně nebo poštou.

Vrácení zboží na prodejně

Budete potřebovat:

  • Zboží k výměně
  • Účtenku nebo kartu Decathlon, pokud jste ji předložili při nákupu

Výměna zboží

Výrobek lze vyměnit za jiný nebo požádat o vrácení peněz.

Výměna zboží kdekoliv

Nakupovali jste v jiné prodejně než tam, kde zboží vracíte, či na eshopu? Nevadí, výrobek můžete vyměnit v kterékoliv prodejně Decathlon.

Vrácení zboží poštou

Budete potřebovat:

Zašlete nám zboží

Zboží s žádostí o výměnu/vrácení a účtenkou odešlete na adresu:

E-shop Decathlon
Rašínova Třída 1686
500 02
Hradec Králové

Poštovné za zásilku hradí zákazník.

Výměna zboží

Výměna výrobku za jiný:

  • Výrobek vyměníme a do 14 dnů pošleme nový na adresu uvedenou ve formuláři.

Vrácení peněz:

  • Peníze vám zašleme na účet, který jste vyplnili ve formuláři, a to do 14 dní od doručení produktu zpět do e-shopu.

Upozornění

V případě vrácení výrobku poštou můžeme vyměnit výrobek pouze za stejný výrobek jiné velikosti, případně barvy, je-li cena výrobků shodná.